Aviseringar
Rensa alla

Vad fick du för betyg vt-13?


fick g i 7.5hp av 30


   
SvaraCitera

VG i Algorithms och Mathematical modelling and problem solving. Fick G på tentan i Concurrent Programming och i Programming Languages.


   
SvaraCitera

Har fått två E som ska kompletteras/redan har kompletterats. Kmmr få A iaf i ena kurs1 får se hur mkt jag orkar fixa i andra.

Min kandidatuppsats är inte inlämnad än.


   
SvaraCitera

gick ut nian och hade 297,5/320 poäng


   
SvaraCitera

idrott och slöjd som förstörde allt


   
SvaraCitera
Zeme
 Zeme

Fick G och tog alla 45 hp denna terminen. WIIIII!


   
SvaraCitera

Gick ut nian med 210 poäng, svårt för att plugga men duktig på praktiska ämnen så som bild och slöjd. Gymnasiet gick åt helvete och jag hade typ 50% ig. Tänkte snart börja plugga upp gymnasiebetygen.


   
SvaraCitera

gick ut nian med 295 poäng, vilket är bra då min skolkbeteende började redan i sjuan. gymnasiet har jag inte tittat ännu, jag tror att jag bryr mig för lite eller så är jag rädd.


   
SvaraCitera

kachin:
tycker du har för lite frånvaro


   
SvaraCitera
Yaren

300/320


   
SvaraCitera

260/320 (modersmål inkluderat som jag fick B i)


   
SvaraCitera
kachin

Mysia: Ganska nöjd eftersom a) allt var på franska b) var säker på att jag skulle bli underkänd c) hade inga pluggkompisar och var deppig jätteofta d) pluggade andra sociologikursen trots att jag aldrig pluggat sociologi förr

bra jobbat Tumme upp tråkigt med c)


   
SvaraCitera

fick g det e maxbetyg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

får väl nämna att 3,6 timmar är den frånvaro jag haft som är ogiltlig, dvs jag har inte anmält.. den giltliga ska vi inte tala om. 


   
SvaraCitera

FruLiten:
Gick ut nian med 210 poäng, svårt för att plugga men duktig på praktiska ämnen så som bild och slöjd. Gymnasiet gick åt helvete och jag hade typ 50% ig. Tänkte snart börja plugga upp gymnasiebetygen.

Du vet säkert detta men tror "vi" bara har 2 år på oss typ :s
On topic så fick jag två VG denna termin tror jag, resten streck eller ig pga sjukskriven och sjukfrånvaro typ hela terminen. De kurser jag prioriterade fick jag ok betyg i iaf. 


   
SvaraCitera