Aviseringar
Rensa alla

Vad fick du i Högskoleprovet?


Ämnesstartare

+Hur mycket satsade du?

rösta blankt om du inte har skrivit


   
Citera
mynona

minns inte siffrorna från när jag gjorde det, men jag fick ungefär hälften rätt: fel på allt som hade med matematik att göra och rätt på det mesta av det som inte hade med matte att göra. nå sånt


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

0.8 kommer väll aldrig få högre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är matte halva provet??? 🙁 


   
SvaraCitera
reben

vfr finns inte 1.0-1.1

1.05 motherfuckers


   
SvaraCitera

Har aldrig vågat ta högskoleprovet och känner att det känns jobbigare att pröva för varje år som går. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Är matte halva provet??? 🙁

mer än halva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

mer än halva

omg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1,8 men mitt resultat går ut nästa år Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
1,8 men mitt resultat går ut nästa år Gråter

hur många år gäller det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

hur många år gäller det?

Fem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*påRodnar

gjort hemma och fick 1,5. vill jag minnas. förra årets tror jag. skulle dock ej fått om jag gjorde på riktigt pga hade nog blivit jättenervös, prestationsångest alt vanlig ångest. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det e la sånt där prov när man ser svarsalternativen så man kan gissa och typ "vinna på lotto" med massa tur. måste testa ett gammalt, återkommer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satsade inte, utan gjorde det för att se var jag låg i syfte att kunna göra upp en bra träningsplan till provtillfället därpå. Fick 1.5. Är rätt nöjd med det. Känner större incitament till att plugga för betygen, men det skadar ju inte att söka med båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

valde 1.5-1.6 pga cs och det låter mest rimligt att ja skulle nå detta om jag inte pluggar lite innan då får ja nog typ 1.7 Rodnar


   
SvaraCitera