Aviseringar
Rensa alla

Vad fick du i julklapp?


Tjohej: Hårsnoddar

Hjärta


   
SvaraCitera

Fick trosor som mamma sa sig ha "valt ut efter min personlighet" ? (Min personlighet är ljusrosa, silkig med en touch av svart spets)
Annars fick jag skraplotter, pengar, Känn ingen sorg, Håkan Hellströms skiva: Det är så jag säger det, och en blå-vitrandig tröja. Känns så Håkanistiskt/gitarrpojksinspirerat på nått sätt Hjärta


   
SvaraCitera

isola: Det låter kul. Den som lyckats roffa åt sig flest vinner alltså?

aa typ, eller jag venne, finns nog inga vinnare, bara förlorare, de som blir helt utan paket Rodnar Går ej att köra leken med barn som blir ledsna iaf.. 


   
SvaraCitera

S3ON:

aa typ, eller jag venne, finns nog inga vinnare, bara förlorare, de som blir helt utan paket Rodnar

:(((


   
SvaraCitera

fick en flanellpyjamas av en släkting som fick den av sin mamma och hon sa till mig att hon tyckte den vr ful och ändå sov naken


   
SvaraCitera
mynona

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
fick en flanellpyjamas av en släkting som fick den av sin mamma och hon sa till mig att hon tyckte den vr ful och ändå sov naken

Vilken god reklam för den :S Låter som exempel på att den svenska etiketten att verka ödmjuk kan gå fel. 

OnT: väska, madrass, pläd, pengar, dagbok, allehanda produkter, almanacka, marmeladbollar... 


   
SvaraCitera

mynona: marmeladbollar...

Gråter


   
SvaraCitera
mynona

sicce:

Gråter

Jag älskar marmeladgodis! Iofsg har jag mer eller mindre börjat sluta äta godis öht, men till jul så


   
SvaraCitera

mynona:

Vilken god reklam för den :S Låter som exempel på att den svenska etiketten att verka ödmjuk kan gå fel. 

OnT: väska, madrass, pläd, pengar, dagbok, allehanda produkter, almanacka, marmeladbollar... 

ja ändå? hej mynona 


   
SvaraCitera