Aviseringar
Rensa alla

vad finns det för internet sidor där man kan träffa människor och faktiskt bli bekant med dom inte bara anonymt random shitti


Ämnesstartare

vad finns det för internet sidor där man kan träffa människor och faktiskt bli bekant med dom inte bara anonymt random shitti? alltså från olika länder också? jag känner många men vill känna nya människor. NU!


   
Citera

Det kallas community.


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

Jag har träffat många människor genom hemsidan http://ungdomar.se som jag senare har blivit vän med. XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Det kallas community.

community, whatever..

Violine:

Jag har träffat många människor genom hemsidan http://ungdomar.se som jag senare har blivit vän med. XD

jo tack för det men jag menade liksom mera vrdliga, som människor från ex england osv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdsliga*


   
SvaraCitera

Öh, det beror ju på vad för slags vänner du är ute efter.


   
SvaraCitera

gorgonzola:

värdsliga*

betyder inte det du tror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pissluffare:

Öh, det beror ju på vad för slags vänner du är ute efter.

jo jag vet, jag uttryckte mig dåligt men vänner, som man kan skriva till och kanske i framtiden nångång träffas eller nåt sånt..

ennie:

betyder inte det du tror

du har så rätt, kollade upp det men folk som orkar tänka borde förstå vad det var meningen att betyda.


   
SvaraCitera
Kudhos

varför skriver man jätte långa namn på sina forumtrådar, för ingen direkt orsak när man kommer skriva den i självaste forumet efteråt?

Är det så i olika länder alltså?


   
SvaraCitera

UM is teh shit. Jag har nog lärt känna åtminstone 10 pers som jag har träffat flera gånger IRL, plus ett antal personer jag träffat någon enstaka gång.


   
SvaraCitera

jag träffade min nuvarande flickvän på UM [surprised]


   
SvaraCitera
loita

IMVU?? 😛


   
SvaraCitera

[tard]..


   
SvaraCitera

gorgonzola:

jo tack för det men jag menade liksom mera vrdliga, som människor från ex england osv?

Wow? Skype? Adultfinder?


   
SvaraCitera