Aviseringar
Rensa alla

Vad för kläder?


Har på mig i princip samma sorts kläder vad jag än ska göra. Kanske någon topp som inte är alltför vardaglig om jag ska ut på krogen/nattklubb.


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:
På "nattklubb" fest någon tajt klänning "cocktailklänning" Och det har jag också på finare resturanger/fester 🙂
På bio något simpelt men gulligt 😛
På cafe något gulligt, typ vardaglig klänning eller en circle skirt med en lite oversized linne instoppat .
Beror på vilken sorts dejt man går på 😛
i skogen vill man inte ha på sig klänning eller kjol! Lita på mig HAHA 😛
Det är typ de jag skulle ha på mig 🙂

har alltid klänning i skogen


   
SvaraCitera

Är nudist, så det blir väl mycket samma. Dock blir det problem när jag ska bege mig till nattklubbar och kaféer. Skogen är det ända stället jag håller till på.

(Om du inte redan räknat ut det så blir det ingen bild..)


   
SvaraCitera

amsi: har alltid klänning i skogen

Yes, det är mysigt att på en pinne upp under kjolen och myggbett på rumpan! HAHA 


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Yes, det är mysigt att på en pinne upp under kjolen och myggbett på rumpan! HAHA 

kan få en pinne på byxor också, använder oftast trosor när jag är i skogen. får myggbett oavsett om jag har jeans eller bara ben.


   
SvaraCitera

amsi: kan få en pinne på byxor också, använder oftast trosor när jag är i skogen. får myggbett oavsett om jag har jeans eller bara ben.

De gör jag också HAHAHA. Det får inte jag, jag får bara om jag har kjol/klänning men inte så mycket, myggorna dras inte till mig 😛


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

De gör jag också HAHAHA. Det får inte jag, jag får bara om jag har kjol/klänning men inte så mycket, myggorna dras inte till mig 😛

jag är allergisk, får många bett.


   
SvaraCitera

grisen: *bio

Vanliga kläder.

grisen: *skogen

vanliga kläder

grisen: *café

Vanliga kläder...

Vanliga kläder: img_0300_85064908.jpg


   
SvaraCitera

amsi: jag är allergisk, får många bett.

Jag är också allergisk mot myggor/bin/getingar/Kyla 🙂


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Jag är också allergisk mot myggor/bin/getingar/Kyla 🙂

du får väl medicin? hur visar sig din allergi mot kyla?


   
SvaraCitera

amsi: du får väl medicin? hur visar sig din allergi mot kyla?

näpp inge medicin. Mina händer/fötter svullnar upp skit mycket och de kan bli vita så jag måste ha vantar på mig och sånt. 


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

näpp inge medicin. Mina händer/fötter svullnar upp skit mycket och de kan bli vita så jag måste ha vantar på mig och sånt. 

om du är allergisk mot getingar/bin måste du få medicin, annars kan du dö. du kanske bara är överkänslig?


   
SvaraCitera

amsi: om du är allergisk mot getingar/bin måste du få medicin, annars kan du dö. du kanske bara är överkänslig?

Är inte dödligt allergisk. Fick ett stick på mitt finger för typ två år sen och hela min hand svullna upp och doktorn sa att jag var allergisk men inte dödligt så jag inte behöver ta medicin. 


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Är inte dödligt allergisk. Fick ett stick på mitt finger för typ två år sen och hela min hand svullna upp och doktorn sa att jag var allergisk men inte dödligt så jag inte behöver ta medicin. 

så du får ingen medicin trots att du blir så svullen? jag får medicin mot min allergi.


   
SvaraCitera

amsi: så du får ingen medicin trots att du blir så svullen? jag får medicin mot min allergi.

Jaha, de var konstigt... Aja får fortsätta med min taktik för att undvika att bli stucken, springa omkring som en galning och skrika (är väldigt diskret av mig) <:)


   
SvaraCitera