Aviseringar
Rensa alla

Vad för kolsyrat vatten föredrar du?


Bananlåda:

Hmm ja fruktjuice istället för smakämnen, antar de bli smaksatt bubbelvatten dårå frick

höhöhö rekt boi mlg xDDDD


   
SvaraCitera

Asstriid:

höhöhö rekt boi mlg xDDDD

Ree 🙁


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: Jag gillar inte kolsyrat vatten. 🙁

Samma här. 

Att produktionen av kolsyrat vatten sabbar grundvattnet och tredje världen är heller ingen höjdare. 


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:

Samma här. 

Att produktionen av kolsyrat vatten sabbar grundvattnet och tredje världen är heller ingen höjdare. 

Exakt. Jag har förstått att det går åt 14 liter vatten för att göra 1 liter coca-cola. Bryr man sig om miljön dricker man inte en massa läsk bla.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: Exakt. Jag har förstått att det går åt 14 liter vatten för att göra 1 liter coca-cola. Bryr man sig om miljön dricker man inte en massa läsk bla.

Precis. Sedan är skapare av kolsyrat vatten, såsom Coca Cola och Nestle, ökända för att köpa upp grundvattenanläggningar, packetera om vattnet och sälja det till vinst. Finns en bra dokumentär på Netflix om fenomenet, Nigeria och rurala USA är särskilt utsatta. 


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:

Precis. Sedan är skapare av kolsyrat vatten, såsom Coca Cola och Nestle, ökända för att köpa upp grundvattenanläggningar, packetera om vattnet och sälja det till vinst. Finns en bra dokumentär på Netflix om fenomenet, Nigeria och rurala USA är särskilt utsatta. 

Asså fyfan. Kan de typ inte bara skaffa sig avsaltningsanläggningar, vilka as de är! Ska aldrig mer köpa coca-colaprodukter!!!


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Asså fyfan. Kan de typ inte bara skaffa sig avsaltningsanläggningar, vilka as de är! Ska aldrig mer köpa coca-colaprodukter!!!

Inte för att jag brukar köpa coca-colaprodukter. Föredrar Zingo framför Fanta alla dagar i veckan.


   
SvaraCitera

Vem fan gillar kolsyrat vattenTardigFörvirrad


   
SvaraCitera

Saskia?


   
SvaraCitera