Aviseringar
Rensa alla

vad för konstiga PM har ni fått?


Ämnesstartare

klistra in dom här.

här är en gammal goding från 2007. Observera att jag utgav mig för att jag hade "F18" vid mitt namn vid den här tiden.

"Hejsan trevlig kille här har en fråga bli inte sur nu el arg ok? Ja undrar omdu skullevilja vissa dig lite på webcamm nu för 15000kr seriöst lite stripp och smek ca 30 min ...När du gjort det överför ja pengarna till dig som du har 10 min efter att vi e klara...omdu ej tror mig så fråga ida...ida_249@hotmail.com hon fick 15 tusen förra veckan .....Hör av dig omdu e intresserad kramar bli inte arg nu ...ja beromursäkt omdu tar illa upp isåfall har du pengarna idag har internetbanken (Givetvis får du mitt personnr tel nr i säkerhet innan) //mcbobbiboy"

[censur]


   
Citera
Paseo

hehehehe
fick massa såna som F18
numera är jag bara Paseo
har inte fått ett enda
tack för tipset den som sa det


   
SvaraCitera
time
 time

Älskar att referenspersonen är en hotmailadress.

Har inte fått något riktigt skumt tror jag. Det är swed_carl som har kämpat trofast för att få snacka lite sex och mys sedan 2007, typ.


   
SvaraCitera

Fick PM av André en gång för inte alls länge sedan.
Rubriken var "knulla".
Budskapet i PM'et ska vi inte ens diskutera 🙁
Dold text: Fick skäll för att jag lät information vara kvar för en kontaktannons där sex skulle vara inblandat!


   
SvaraCitera

Xisco:

Fick PM av André en gång för inte alls länge sedan.
Rubriken var "knulla".

jag hade blivit helt [blush][blush][blush][blush]

I början av min umkarriär fick jag en massa pm av någon som ville att jag skulle visa mig i galonbyxor och undrade om jag brukade använda galonbyxor. Jag, som den umoskuld jag var, råkade svara att jag i egenskap av dagistant ibland hade täckbyxor med lite galon på under utedagar. Den blev då eld och lågor. Jag slutade nog svara då efter ett tag. I samma veva fick jag pm från någon som undrade om jag sparkat en man mellan benen någon gång och om jag skulle kunna tänka mig att göra det. Fick sedan ett erbjudande om att döma i en snopptävling.


   
SvaraCitera

Usch, efter nyår skall jag ta bort kön och ålder, kan det leda till mindre bögmail kanske? [smile]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

OT:

Image

Förstora osv..

Ja må vara hjälpsam och sådär, men hur jävla överdrivet får det bli?!

Klarar inte ens av att skriva mitt egna CV. [crazy]


   
SvaraCitera