Aviseringar
Rensa alla

Vad för mobil och mobilabonnemang bör jag köpa?


Ämnesstartare

Jag vill ha en mobil med bra touch, bra surf, möjlighet till spotify och en duglig kamera.

Videosamtal är ett plus, stort plus. Även WLAN.

Inte för plastig, inte för lätt att ha sönder. Nätuppkopplingen ska gå att stänga av.

Jag vill kunna vara ute på nätet utan att oroa mig för höga räkningar. Vill kunna ringa för en lagom summa och smsa gratis, eller väldigt billigt.

PLZ HELP ME, länka gärna!!


   
Citera
Ämnesstartare

gärna rimliga priser


   
SvaraCitera

Comviq och Halebop har båda jättebra erbjudanden för studerande med CSNkort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gütt, följer denna tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte vad den kostar men min prylbög till vän rekommenderar Samsung Galaxy S2 som den mest värda smart-telefonen på marknaden just nu.

http://www.samsung.com/global/microsite/galaxys2/html/


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Om du vill ha en riktit jävla billig telefon som presterar över sin kostnad så rekommenderas en ZTE Blade, men då är den prestandan lite efter för nyare appar och dyl kanske.


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

Telia max 25 med fri surf
med nån HTC eller möjligtvis iPhone, beror på vilken prisklass du letar i.

är fett nöjd med detta.
https://www.tewss.telia.se/privat/adminpackage/setupPackage.do?productRef=/priva...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massa androidmobiler (okej, typ fyra) fick videosamtal på skype med senaste uppdateringen, som jag drog hem förut idag. funkar som det kan förväntas. inte för att det lär vara användbart, men jag har stört mig i en halv evighet på att jag inte ens har möjligheten. wlan har väl typ alla smartphones.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det bara iphone som har värmetouch? pga vill ha sån bra touch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bögjenn:

värmetouch

vad fan är det?


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

bögjenn:

är det bara iphone

nej. det är många android som har det. lär stå i beskrivningen på dem.


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

Leijonsparf:

vad fan är det?

skärmen känner av värmen från ditt finger, eller nåt sånt. gör iaf att du knappt behöver trycka på skärmen utan bara snudda den lite för att den ska reagera.
Detta gör att du inte kan använda kalla föremål, typ pennor/pinnar, nageln osv


   
SvaraCitera

har telia max 25
tkr d är bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arlo:

skärmen känner av värmen från ditt finger, eller nåt sånt. gör iaf att du knappt behöver trycka på skärmen utan bara snudda den lite för att den ska reagera.

men det är ju inte ett riktigt begrepp. kapacitiva och resistiva pekskärmar känner jag till, men "värmetouch" är ett sånt begrepp som får mig att vilja proklamera flumskola och skicka folk till gulag.


   
SvaraCitera