Aviseringar
Rensa alla

Vad för plagg är snygga?


Ämnesstartare

Hej!

Jag är 15 år gammal och jag har precis kunnat få ut mina Google AdSense pengar efter ett hejvilt prat med Google om hur jag skulle skatta för de bla blabla och nu sitter jag med pengar som motsvarar sex månadslöner för min pappa och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av dessa så jag tänkte köpa kläder innan jag visar att jag har så mycket pengar (så att jag hinner göra lite innan han tar allt och sätter på mitt sparkonto).

Då undrar jag - vad för plagg är snygga på killar? Jag ser ganska vuxen ut och jag tror inte jag kommer växa mer så igår drog jag och köpte en Fillipa K kostym och det var ett impulsköp och jag vet inte varför jag gjorde det men jag älskar kostymen!

Det som kan sägas är att jag liknar Christian Bale till ansiktet och kroppsformen (något alla påpekar när de ser mig..).

Har tidigare bara använt svarta/blåa t-shirtar med helt vanliga jeans och jag börjar faktiskt inte tycka om det.

Ska försöka klä mig mer manligt då jag trivs mycket mer med det, har också börjat använda en gammal Patek Philippe klocka som min farfar lämnade efter sig till mig och jag älskar verkligen det.

Jag hoppas att jag kan få bra tips, tack!


   
Citera

Haute couture


   
SvaraCitera

Vad arbetar din pappa som?


   
SvaraCitera

chinos och skjortor kan inte gå fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här svaras det snabbt.

isola:

Vad arbetar din pappa som?

VD i sitt egna lilla aktiebolag, sysslar med lagerhållning och distribution åt mindre företag.


   
SvaraCitera

kerpentin:

VD i sitt egna lilla aktiebolag, sysslar med lagerhållning och distribution åt mindre företag.

Aha.


   
SvaraCitera

Ja, ska man tro på utmärkelser så ska du klä dig som Andreas Wijk.

Ska tydligen vara sveriges bäst klädda man.


   
SvaraCitera

kerpentin:

VD i sitt egna lilla aktiebolag, sysslar med lagerhållning och distribution åt mindre företag.

lol, och tjänar 400 kronor om året eller


   
SvaraCitera

D1a luktar mkt ljug.


   
SvaraCitera

MissingNo:

Ja, ska man tro på utmärkelser så ska du klä dig som Andreas Wijk.

gud vilken jävla dildo han ser ut att vara 🙁


   
SvaraCitera

MissingNo:

Andreas Wijk.

Ett perfekt exempel på en person där enbart åsynen har effekten av att vilja slå in käften på


   
SvaraCitera

Ja, han ser kanske lite ådrig och överdimensionerad ut.


   
SvaraCitera

MissingNo:

Ja, han ser kanske lite ådrig och överdimensionerad ut.

syftar mer på frisyren, hujedamej vilken fjomp


   
SvaraCitera

Skrev till dräp.

Men ah.


   
SvaraCitera

MissingNo:

Skrev till dräp.

Men ah.

att citera är alltid effektivt


   
SvaraCitera