Aviseringar
Rensa alla

Vad för porr brukar du kolla på?


Dominant/kostym slips/babysitters/dubbelmacka/Gangbang Rodnar

Finns typ en del klipp man tycker mer och tvärt om.. men inget jag bör skriva här höhö ^^ Glatt skålande


   
SvaraCitera

JAg kollar inte på porr, inte för att jag inte vill ha sex, jag tycker bara inte att det är trevligt, jag tycker att det är rätt otrevligt faktiskt. Sex i sig är nog trevligt (är ju oskuld så vet ju inte hur bra det känns) men jag har hellre sex än tittar på när någon annan har sex haha. JAg upplever att porr ser mer ut som övergrepp i vissa fall än att det ser trevligt ut, det ser påtvingat ut, det gillar inte jag.


   
SvaraCitera
L Y S

Trevlig-Snubbe: JAg upplever att porr ser mer ut som övergrepp i vissa fall än att det ser trevligt ut, det ser påtvingat ut, det gillar inte jag.

Men porr kan också vara nakenfoton, striptease eller att tjejen tillfredsställer sig själv.


   
SvaraCitera

L Y S:

Men porr kan också vara nakenfoton, striptease eller att tjejen tillfredsställer sig själv.

Absolut. Det jag håller mig till är animerat men tittar inte på det så ofta heller, känner inget behov av det. Jag får väl impulser att jag vill se nått nån gång men det har bara blivit mindre, jag känner mer mer frustrerad av det än att det känns bra så därför håller jag mig borta från det.


   
SvaraCitera
L Y S

Trevlig-Snubbe: Absolut. Det jag håller mig till är animerat men tittar inte på det så ofta heller, känner inget behov av det. Jag får väl impulser att jag vill se nått nån gång men det har bara blivit mindre, jag känner mer mer frustrerad av det än att det känns bra så därför håller jag mig borta från det.

Ok, förstår.


   
SvaraCitera

2 girls 1 cup min all time favo Blink


   
SvaraCitera
YungG

koxermen:
2 girls 1 cup min all time favo Blink

”1 man 1 jar” är min personliga favorit!


   
SvaraCitera

Ser inte på det, läser det.


   
SvaraCitera

Pogg9000:
Ser inte på det, läser det.

Based


   
SvaraCitera

Ska jag vara helt ärlig så är det väl hentai, eller något sex-spel om jag nu ska titta/spela något som får mig upphetsad. Jag har inte haft med det att göra på flera månader dock, känns faktiskt bra att hålla mig helt borta från det då jag inte tycker att det ger mig någon livskvalitet.
Ibland kan man vara utan saker och man mår bättre av det. Jag har inte känt något behov alls av det. Jag lyssnar på bra musik, spelar lite spel, gör annat. Jag borde dock återgå till att träna och promenera, det mår jag helt klart bättre av än något annat.


   
SvaraCitera

Boyslove 100 procent. Inte tecknat. Thailändska i nödfall. Taiwan bäst. Jdrama har mer bromance. Kdrama sämst.

Tyvärr är det typ olagligt så kinesiska serier bannar allt och tar bort romantiken så det blir bromance. Nog vart så i många år. Förstår inte hur mycket thailändska det finns men bara webdrama. Tragiskt. Jdrama däremot har hur mycket kärlek som helst dock inte så mycket med bl. Lesbiska serier för dystert.


   
SvaraCitera

Bögporr


   
SvaraCitera

lesbian


   
SvaraCitera

rs6 c5 exhaust compilation 


   
SvaraCitera