Aviseringar
Rensa alla

Vad för sport föredrar du att titta på?


Smilen
Ämnesstartare

Vad har du för favoritsport? 

Jag tycker om att följa friidrotten och fotboll. Man känner sig pepp att titta på friidrott mest av dom två sporterna.


   
Citera

Hockey och bandy.


   
SvaraCitera

Fotboll är den enda sporten jag kan kolla på.


   
SvaraCitera
Haien

Helst ingen


   
SvaraCitera

Motorsport


   
SvaraCitera

Hockey och fotboll.

Fast fotboll är bara underhållande om man är på arenan när matchen spelas. Ganska tråkigt att kolla på TVn. 


   
SvaraCitera

Tennis och golf


   
SvaraCitera

Är egentligen ingen stor sportfantast. Utövar ingen själv men tycker det kan vara roligt att se hockey, friidrott, motorsport och fotboll.


   
SvaraCitera

Jag mår illa av att se de, volleyboll är alltid roligt men inte på tv, det måste vara hundar med då. Det är inte så mycket skrik, mest eko och hårda slag till we will rock you.. 

konståkning kan jag bara se det fria programmet eftersom det är mindre illamående. Dans är bra. 
Det är roligt och se de långa köeerna till idol om det räknas som en sport att rusa in till något. Pingis är inte alls kul att se på om man inte spelar eller känner någon som spelar.

Gladiatorerna var kul när det var nytt, samma med robotar. Det är roligt och höra program ledarna och bakom scenerna på sporter när de intervjuar. Då kan man kolla hur snygga de är.


   
SvaraCitera
Cobrak

räknas e-sport? Cool

annars basket


   
SvaraCitera

Endast Sumo. Sex turneringar varje år (15 dagar varje udda månad), perfekt för man hinner se fram emot nästa och man hinner ej tröttna.


   
SvaraCitera

Cobrak:
räknas e-sport? Cool

Nej Arg


   
SvaraCitera

Fotboll


   
SvaraCitera

Hocky och tennis eller curlig för det är dumt och det är roligt att se folk, spendera tiden spela detCool


   
SvaraCitera
Cobrak

Deinosuchus:

Nej Arg

e-sport är bättre ju


   
SvaraCitera