Aviseringar
Rensa alla

Vad föredrar du?


Smilen
Ämnesstartare

Vad föredrar du att göra?


   
Citera

Antar jag gillar spela datorspel mest. Men att se film med vänner och hänga på stan är roligast.


   
SvaraCitera

Olika helt beroende på humör. Se film gör jag väldigt sällan nu, men det är roligt att någon gång då och då vara vaken hela natten och låta filmkanalerna på tv:n rulla sina filmer och bara ligga och slötitta och mysa i soffan.

Spela datorspel gillar jag inte jättemycket längre, det är roligt att spela online med vänner då är det mer socialt, samarbete, tankar diskuteras osv, och då blir det lite annat än enbart spelet i sig. Roligt att bara slå på något gammalt offline-spel också ibland och verkligen leva sig in i spelet och vara för sig själv en stund. Men ja, likadant som med film så spelar inte jättemycket nu heller.

Se på serie gör jag en del, men det är svårt för mig, blir att jag bara vill fortsätta och så ser jag avsnitt efter avsnitt och tillslut så blir jag uttråkad av serien. Måste hitta någon balans ^^ Enklare om det är nya avsnitt som släppts en gång i veckan då kan jag inte se för mycket!

Lyssna musik är härligt, älskar att somna till något lugnt, älskar att spela någonting medans jag rör på mig eller sitter på kollektivtrafik. Skönt för då slipper man bry sig om allt ljud runtom sig i staden eller allt prat på kollektivtrafiken osv, skönt att få välja någonting man vill lyssna till istället för att behöva lyssna på annat/andras ljud när man inte väl vill det.

Dokumentärer är roligt då det finns så mycket att välja på egentligen men tyvärr så verkar allt jag hittar nuförtiden vara ganska tråkiga grejer som inte intresserar, det nuvarande populära utbudet är ganska tråk om man säger så. Men visst, om jag hittar någon helt okej så är det roligt och intressant att se dokumentärer, kan dock bli ganska tradigt om det blir för ofta eller om dokumentären är seg även fast ämnet är skoj.

Föredrar nog ändå musik av allting på listan. Alltid skönt, har många låtlistor beroende på humör osv, kan lyssna vart som helst så länge man har telefonen med sig och blir mer avslappnad och får vara för sig själv när man väl vill det.


   
SvaraCitera

Spela och titta på film var allt jag gjorde förut. Föredrar spel om jag har något roligt att spela vilket jag inte har just nu. Musik är alltid nice så jag föredrar nog att lyssna på musik!


   
SvaraCitera

Gillar alla de där. Svårt.


   
SvaraCitera

anime före allt 


   
SvaraCitera