Aviseringar
Rensa alla

Vad föredrar du?


Ämnesstartare

Låt säga att din partner hade ett one night stand med någon hen inte känner och förmodligen aldrig kommer träffa igen. Din partner ångrar sig, men vet inte om hen vågar berätta för dig om incidenten, eftersom det kan förstöra allt ni har.


   
Citera

vackervedder: Att partnern berättar, så vi kan prata om det.


   
SvaraCitera
reben

partnern berättar så jag kan döda den ca 10 ggr =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om min partner hade varit otrogen en gång och det var ett one night stand hade det inte inte gjort så mycket men om den hade varit flera gånger hade den personen ångrat det så djupt. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den berättar så jag kan göra slut 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill inte veta tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i just den där specifika situationen i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vackervedder: Att partnern berättar, så vi kan high-fivea om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade definitivt velat att hn berättar om det, för att sedan kunna prata om saken. Lite beroende på hur personen ifråga hanterar situationen i efterhand samt hur jag känner i stundens anda är det inte helt omöjligt att det tar slut mellan oss. Tror inte och jag känner mig själv tillräckligt bra för att veta hur jag skulle reagera i situationen och därmed vilka slutsatser jag skulle dra och följder som skulle bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätta så vi kan prata


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

varför ska man high-fivea om personen ångrar sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl: varför ska man high-fivea om personen ångrar sig?

Sorry, tänkte inte på hela formuleringen.


   
SvaraCitera
mynona

vackervedder: Att partnern berättar, så vi kan prata om det.


   
SvaraCitera
reben

fattar inte ens va de e o prata om


   
SvaraCitera
time
 time

vackervedder: Att partnern berättar, så vi kan prata om det.

Hade inte förstört någonting men i mitt scenario hade nog min partner informerat mig på förhand om att hen ville idka coitus med en annan, så jag hade kunnat planera in något kul själv. Mitt enda problem med mitt öppna förhållande var att jag inte fick tid på mig att veta om när min partner skulle iväg med någon annan, så om något hände mig och jag behövde stöd var jag ensam för kvällen, vilket kändes hemskt just då.


   
SvaraCitera