Aviseringar
Rensa alla

vad föredrar ni killar?


Ämnesstartare

Hur ska en tjej se ut, vara klädd? Vad tycker ni mest om lixom funderar på att byta stil helt o hållet, vill lixom bli som en ny människa, mår mycket bättre än vad jag gjorde för typ 5 månader sedan o vill lämna det som hänt bakom mig, därför tänker jag träna o äta nyttigt, gå ner 5 kg fixa en fastare kropp, byta hårfärg, frisyr och ja typ allt, så vad tycker ni är snyggt hos en tjej?


   
Citera
Ämnesstartare

Du kan få miljarder olika svar på denna fråga. Klä dig och se ut som du själv vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hippie och goth är de accepterade stilarna


   
SvaraCitera

Kläder överlag är väl att föredra.


   
SvaraCitera

En stil som passar ditt utseende och som du trivs i, det är sexigt.

Köp "vanliga" kläder så kommer du hitta sånt du gillar och lyckas kombinera det till en stil du gillar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det mesta passar på en snygg kropp såatte... klä dig i det du känner dig bekväm i. Tycker naturlig hårfärg är snyggast?


   
SvaraCitera
b1son

alla killar e inte likadana du kan inte generalisera sådär killar e faktiskt sina egna individer :@:@


   
SvaraCitera

Om du har ganska fina bröst så lämna BH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En vacker tjej ska kunna gå naken utan och skämmas ett stort + om hon är metal eller hardcore/punk går hem i mina byxor :3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är vacker som du är. Singel?


   
SvaraCitera

Jag föredrar mer vanligt klädda tjejer (icke hippie, gamer girl, emo etc). Se hur kläderna passar dig så kommer det troligen att se fint ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer med stora bröst


   
SvaraCitera
Kneko

DU SKA INTE ÄNDRA DIG FÖR ANDRAAAA. Du ska se ut som Du vill och träna, äta nyttigt osv för att Du vill. Snällaaa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte jag föredrar ju något utstickande på något sett 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men orka bry sig så mycket om vad andra tycker, gör vafan du vill själv eller vet du inte själv vad du vill?


   
SvaraCitera