Aviseringar
Rensa alla

Vad föredrar ni tjejer...


Ämnesstartare

Vad föredrar du som tjej att en kille är?
Om du är kille, åt vilket håll är du mest?

kille 1: Lugn, sansad, lite mer tanke, tar hellre nummer på krogen än följer med hem och har sex. Vill lära känna personen först. Inte så förtjust i "engångsligg"

kille 2: Lite mer intensiv, följer mer än gärna med hem till någon tjej för att försöka fixa något, impulsiv. Vill få till det först innan han lär känna tjejen mer. Lite mer rakt på utan krussiduller.


   
Citera
smisk

Beror på hur full jag är.


   
SvaraCitera

tjejer vill ha någon som är Lite mer intensiv, sansad, impulsiv. Vill få till det först innan han lär känna tjejen mer. Tar hellre nummer på krogen än följer med hem och har sex. Lite mer rakt på utan krussiduller.

Det är vad tjejer vill ha[smile]


   
SvaraCitera

smisk:

Beror på hur full jag är.


   
SvaraCitera

Beror väl på om man är ute efter något seriöst eller inte.
Är man kåt så kille 2, är man inte så kille 1.


   
SvaraCitera

fast ändå typ varken kille 1 eller 2


   
SvaraCitera

bunnyboy:

fast ändå typ varken kille 1 eller 2


   
SvaraCitera

Ehh


   
SvaraCitera

lugn/impulsiv.


   
SvaraCitera

Chillerillar bara på krogen[blush]


   
SvaraCitera

Beror på hur full jag är [zzz]

Desto fullare, desto mer åt nr 2 [cute]

Dock hänger jag mest med polarna på krogen å bjuder/får shots [party] Tills någon (läs "oftast jag") blir utkastad.


   
SvaraCitera

Är en kombination.


   
SvaraCitera

Nickeloadian:

kille 1: Lugn, sansad, lite mer tanke, tar hellre nummer på krogen än följer med hem och har sex. Vill lära känna personen först. Inte så förtjust i "engångsligg"

Spelar ingen roll om jag är kåt eller inte. Full är jag aldrig, så det är inga problem. Sen är det en helt annan femma att jag aldrig går på krogen[cool]


   
SvaraCitera

kille 1 om jag får välja


   
SvaraCitera

Beror på hur kåt jag är.


   
SvaraCitera