Aviseringar
Rensa alla

Vad funderar ni över när ni sitter uppe sent?


oktan

Funderar på vad vitsen är med att slänga in engelska ord i svenska meningar. Folk kanske inte kan svenska ord?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktan:

Funderar på vad vitsen är med att slänga in engelska ord i svenska meningar. Folk kanske inte kan svenska ord?

Om du syftar på mitt "relaterar" så är jag trött och kom inte på ordet vilket jag fortfarande inte gör.


   
SvaraCitera

funderar på varför jag inte orkat träna i 2 dagar nu[tired]


   
SvaraCitera

tänker på människor


   
SvaraCitera

Olika. Funderar på hur jag ska få en lägenhet i Göteborg. Funderar på vad för liv jag lever. Funderar på varför köttis är emo. Funderar på hur jag ska äta popcorn utan att kladda ner fingrarna.

Främst funderar jag på när jag borde gå och lägga mig för att vara awesome imorgon på jobbet. Har funderat på det sen jag slutade vid 22.


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Nej det gör jag inte heller faktiskt :/

Okej nej det är svårt det där. Men man ska ta sin tid, man är ju fortfarande ung så man kommer nog på något framöver. Försöker intala mig det i alla fall. Någon gång hittar man sin plats. 🙂

Vad dumt det blir när jag försöker låta vis mitt i natten när jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter. Men fick förhoppningsvis me något utav värde.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Men man ska ta sin tid, man är ju fortfarande ung så man kommer nog på något framöver. Försöker intala mig det i alla fall. Någon gång hittar man sin plats. 🙂

Ja det är sant. Man kommer förhoppningsvis inte vara vilsen hela livet.

El Guaje:

Vad dumt det blir när jag försöker låta vis mitt i natten när jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter. Men fick förhoppningsvis me något utav värde.

Haha du är en vis person så du låter vis även när du är trött[cute]


   
SvaraCitera

spelar lite FM, lyssnar lite på musik och funderar på varför livet är så jävla tråkigt

finns verkligen inget att göra och det är inget som händer.

zombies borde ta över världen som i filmer och så får man slåss mot dem. det hade fan varit grymt, jag tror jag hade klarat mig bra


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Ja det är sant. Man kommer förhoppningsvis inte vara vilsen hela livet.

Nej då det kommer man inte vara. Bara att ha tålamod. [y]

ladysmurf:

Haha du är en vis person så du låter vis även när du är trött[cute]

Puh, blev lite orolig där ett tag! Misstänker dock att jag ser betydligt visare ut än vad jag låter om man går efter bilden.

patrick bateman:

jag tror jag hade klarat mig bra

Tror jag också. Tänk bara på de 32 reglerna så kommer du klara dig.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

. Funderar på varför köttis är emo

är jag emo? :S


   
SvaraCitera

köttfärssås:

är jag emo? :S

köttfärssås:

Varför allt går kasst för mig?[confused]

Varför jag aldrig är nöjd?

[no-no]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

The Death Star Was

oj nä det är bra nu.

Kom till Göteborg nu!!!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Bara att ha tålamod.

Yes[smile]

El Guaje:

Misstänker dock att jag ser betydligt visare ut än vad jag låter om man går efter bilden.

Haha ja, din vishet kombinerat med den bilden är perfekt[y]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Kom till Göteborg nu!!!

Ska sova nu, har jobb imorgon. [no-no]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Ska sova nu, har jobb imorgon.

menade mer att du ska fixa lgnht


   
SvaraCitera