Aviseringar
Rensa alla

vad går gränsen mellan ragg/flört och att vara oskyldigt trevlig?


Ämnesstartare

Nachac:

Skulle du säga att du har gott självförtroende/god självkänsla?

nej, tvärtom
hurså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: nej, tvärtom
hurså

Har man svårt att inse sitt eget värde lär man också ha svårt att förstå att andra finner ett värde hos en. Förstår man inte varför någon skulle vara intresserad av en är man inte lika benägen till att uppfatta, registrera eller erkänna signalerna som tyder på detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

=( fuck 
min största fiende e min själ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: =( fuck
min största fiende e min själ

Brukar tyvärr vara fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: Görs det väl är det mer vissa skillnader i kroppsspråk och kommunikation.

this.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Jag uppfattar inte alls om någon raggar på mig. Jag har typ en vägg där. Däremot tror folk ofta att jag raggar och flirtar, fast än jag bara är trevlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Har man svårt att inse sitt eget värde lär man också ha svårt att förstå att andra finner ett värde hos en. Förstår man inte varför någon skulle vara intresserad av en är man inte lika benägen till att uppfatta, registrera eller erkänna signalerna som tyder på detta.

Ja, men visst är det så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja.. Det blir väl lättast om du helt enkelt ser all form av kommunikation från killar som en form av ragg. Har nog rätt i 98% av fallen om jag säger så. Förutom då, universitetslärare etc, folk som i övrigt har nåt slags jobb att sköta eller som du tillfrågar först, då behöver det inte övergå till raggförsök, men även det kan såklart.

Betrakta den här posten som ragg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det jag som har 1 skev syn elle äre ni


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är naiv bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ursäkta, de kan va de ni prata om där uppe, det lät bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol 🙁 dudå..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland verkar skillnaden inte vara speciellt stor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte. Om människan i fråga inte är övertydlig tror jag bara att den är trevlig, och jag beter mig nog likadant med ca alla. Men generellt kanske lite mer kroppskontakt än normalt tyder på det? Att någon raggar. Fast jag kan iofs röra folk rätt mycket utan att jag är intresserad på nå vis. Hm. Blicken kan nog säga rätt mycket också.


   
SvaraCitera