Aviseringar
Rensa alla

Vad går ni?


Gick IT/media var ganska bra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick el. Önskade att jag valt natur. Men allt ordnade ju sig med lite trixande.


   
SvaraCitera

Sista terminen på naturvetenskapliga programmet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Cykelkommentator på Eurosport! 😉 Glad

Nää jag tycker Vacchi och kung Adam sköter sitt jobb riktigt bra. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:
Sista terminen på naturvetenskapliga programmet

Vad vill du jobba med i framtiden? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:
Gick el. Önskade att jag valt natur. Men allt ordnade ju sig med lite trixande.

Vad satsar du på för utbildning? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lakebeach:

Nää jag tycker Vacchi och kung Adam sköter sitt jobb riktigt bra. Blink

Lika så på Cmore också? 😉
Blev inte förvånad att du kunde namnen på dom heller Rullar ögonen


   
SvaraCitera

pojkarutansmink1:

Vad vill du jobba med i framtiden? 🙂

Siktar på att syssla främst med psykiatrin, annars bli sjuksköterska eller utbilda mig inom human recources 🙂


   
SvaraCitera
Lenny

Jag gick Samhällsvetenskap- och idrottsprogrammet med inriktning på innebandy 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:

Siktar på att syssla främst med psykiatrin, annars bli sjuksköterska eller utbilda mig inom human recources 🙂

Sånt är roligt! Skulle vilja bli åtminstone skötare och jobba på en sluten psykiatrivårdavdelning. Hade kursen i höstas, mycket intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick ett år IT, dt var mitt sistahandsval med typ jättelåg intagningspoäng. Riktigt lökiga klasskompisar 

ville gå hantverksprogrammet, men d var jättepoppis, fanns ett par olika inriktningar, bl.a frisör. tror den jag ville gå hette typ form och design.  

såg att jävlarna hade flyttat den till teknikprogrammet nu så stackarna tvingas läsa matte, fysik och lära sig maskiner och grejer :sss  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lenny:
Jag gick Samhällsvetenskap- och idrottsprogrammet med inriktning på innebandy 

blivande idrottslärare eller? ;))))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Gick ett år IT, dt var mitt sistahandsval med typ jättelåg intagningspoäng. Riktigt lökiga klasskompisar 

ville gå hantverksprogrammet, men d var jättepoppis, fanns ett par olika inriktningar, bl.a frisör. tror den jag ville gå hette form och design.  

komvux, finns inte det med den inriktningen? 🙂


   
SvaraCitera
Lenny

pojkarutansmink1:

blivande idrottslärare eller? ;))))))

som svar på frågan, jag hoppar in som vikarie lite då och då och har bland annat haft just idrott, ganska okej kul faktiskt men inget jag vill jobba med för alltid. 
Så jag har sökt yrkeshögskola till hösten, sport and business, dvs, jobba med större idrottslag eller med dess supportrar och/eller försäljning inom just idrotten. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pojkarutansmink1:

komvux, finns inte det med den inriktningen? 🙂

inte här, d har bara industriteknik typ, är inte ett dugg intresserad av att stå vid en jävla maskin och tillverka andras grejer. :(:( 

vill formge o sånt sj, på ett tidigt stadie i produktionen alltså, typ rita i CAD o sånt. för o komma dit måste man va typ ingenjör o läsa matte o skit :sssssss 


   
SvaraCitera