Aviseringar
Rensa alla

Vad går ni tjejer igång på rent fysiskt?


Ämnesstartare

Min tjej gillar när jag har bar överkropp och ett par jeans som är lite slitna (typ lite fransiga). Däremot har hon inget till övers för olika sorters underkläder.

Det här skiljer sig givetvis från tjej till tjej, men rent generellt känns det som att tjejer mer gillar kostymer, uniformer och bara bröst och killar är mer för sexiga korsetter med stay ups och stringtrosor.

Så låt höra nu alla damer, vad går ni igång på? Försök inte påstå att ni inte går igång på yta, tjejer är sjukt snuskiga av sig... man måste bara locka upp allt snusk på ytan. Och det ska vi göra i denna tråd! [badgrin]


   
Citera
Ämnesetiketter

2 timmar senare.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

mer gillar kostymer, uniformer

xDDDDDD


   
SvaraCitera

oskar_det:

Det här skiljer sig givetvis från tjej till tjej, men rent generellt känns det som att tjejer mer gillar kostymer, uniformer och bara bröst och killar är mer för sexiga korsetter med stay ups och stringtrosor.

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Försök inte påstå att ni inte går igång på yta, tjejer är sjukt snuskiga av sig...

inte bara men jag kan inte gå igång på en egocentrisk douche med snygg utsida iaf....BLÄ!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer gillar mörka killar som går barbröstade under kavajen
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Tjejer gillar mörka killar som går barbröstade under kavajen

... ogillar om de där bor i Sandviken [sad][cry]


   
SvaraCitera

Angelize:

jag kan inte gå igång på en egocentrisk douche med snygg utsida iaf....BLÄ!!!!!

f*ck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

f*ck

[badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Däremot har hon inget till övers för olika sorters underkläder.

Inte jag heller.

oskar_det:

bar överkropp

Ja. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

xDDDDDD

Våga skriv vad du gillar istället.

Angelize:

inte bara men jag kan inte gå igång på en egocentrisk douche med snygg utsida iaf....BLÄ!!!!!

Vem har sagt att han ska vara egocentrisk? Det här handlade ju om vad ni går igång på rent FYSISKT.


   
SvaraCitera

oskar_det:

Vem har sagt att han ska vara egocentrisk? Det här handlade ju om vad ni går igång på rent FYSISKT.

makt korrumperar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

mörka killar

Nintendo:

... ogillar om de där bor i Sandviken [sad][cry]

Hmm, snubblade in här nu och... jag tror jag kan ha mött den mörka killen när jag spelat innebandy! [sad] Han hade inte bart bröst då dock. Mötte någon förra året som skulle kunna vara hans lillebror...

Ska nog börja med boulle istället...


   
SvaraCitera