Aviseringar
Rensa alla

Vad gav du i julklapp?


Ämnesstartare

Gav min bror några pc-spel. Mina föräldrar gav jag inget för brukar köpa saker när jag har lust, köpte fälgar med däck till pappas sportbil förut och en platt-tv till mina päron förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mamma fick en riktigt fin glittrig vit prydnadsängel och en stor Elvismugg (vill också ha varför gav jag den inte till mig själv va va), min lillebror fick en stickad tröja med knappar, min storasyster fick en flaska badskum som doftar marshmallows och pepparmint och min pappa ska få ett presentkort på spa med tanke på att han aldrig unnar sig själv något.

Kunde inte köpa till alla släktingar som var med och firade pga ganska fattig student och ska till frisören efter nyår, so sad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag var rätt generös med presenterna pga varit en rätt jobbig unge Rodnar, dom öppnar presentera imorgon, hoppas dom blir glada


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tre böcker, två T-shirts med texten Supermom och Superdad, två kosmetiska artiklar, två blusar, ett The Body Shop-kit, sex par manliga underkläder, en pannlampa, en tekopp + lösviktste, ett hudvårds-kit och något mer jag inte minns. Till mor, far och bror. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robot-tesil och en klubba med texten puss till brush, ett "humorspel" till mina föräldrar, amerikanskt godis till kompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rött random dyrare vin, bag in box
trisslotter
presentpaket från åhléns (typ tvålar och handkrämer lr nåt)
presentkort på Team sportia 
sån där mobilhållare som man spänner fast runt armen när man springer 

Yezzzzzzzz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
robot-tesil

Från Lagerhaus? Blev typ kär i dom vid första ögonkastet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Parfym till min bror. Spotify till min andra bror.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Får en mycket skrytigare känsla av den andra tråden.

krossa jantelagen, den e så 2001

ont gav bort leksaker, dvdfilmer och kläder till; bror

chinos, herrparfym, ngn  gympulverspåse till; kusin

bok, en såndär spritflaska/vas av glas med cool kork, biobiljett till; annan vän
mamma får 1 lotion och en tygväska om två veckor pga hon är lika antireligiös högtider som stalin var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Presentkort till syster. Päronen fick inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till familjen: Ljudanläggning till parrentalerna och söstra mi fick sig ett priskort för viss affär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gav kramar? typ... köpte inget, ville inte ha något heller. fast fick grejor , fick mest grejor av alla Tardig typiskt, gav bort lite av mina presenter Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Från Lagerhaus? Blev typ kär i dom vid första ögonkastet. 

ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

diskborste till modern min och ljus till pappa och hans kvinna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fifa13 till pappa, en bok till mamma, en tröja jag tryckt till min lillebror, en kakburk till min storasyrra, en hårprodukter till min tvillingsyrra 


   
SvaraCitera