Aviseringar
Rensa alla

Vad ge en 17 år gammal tjej i present??


Ämnesstartare

Tjena på er! Nykomling här på forumet och detta blir mitt första inlägg på ungdomar.se, yay me! [crazy] Men till "problemet"....saken är den att min flickvän fyller år om en månad, och jag har INTE EN JÄVLA ANING vad jag ska ge henne i present [n] Vet att det trots allt är en hel månad till dess och kanske "gott om tid" men jag vill inte behöva vara ute i sista minuten helst. Hon fyller som rubriken säger 17, och det är sannerligen inte lätt för mig att fixa present! Hon dricker inte, röker inte, snusar inte, och är starkt emot i stort sett allt som innehåller socker.

Vi har varit tillsammans i drygt två månader om det har något betydelse i sammanhanget. Nu vänder jag mig till er kära ungdomar! Jag hoppas ni är mer kreativa än jag!

Ordet lämnas över till er vänner [party]


   
Citera
Tyrael

Dildo
Presentkort till kläder/massage


   
SvaraCitera

Snart är det jul också 🙂


   
SvaraCitera

en diskborste [smile]


   
SvaraCitera

Mario Kart.


   
SvaraCitera

1 st morot


   
SvaraCitera

du är ute i god tid iaf..
gör som jag, ge henne inget [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska hon med en dildo till när hon har mig? [wink] Diskborsten och moroten lär vara föga uppskattade, även om det är tanken som räknas förstås [badgrin] Känns taskigt att inte ge henne något, då hon ett par ggr sagt att hon vet EXAKT vad hon ska ge mig när JAG fyller år..."Du kommer bli sååå glad! [bigsmile]" Vilket gör att jag har ju inget val haha [crazy]


   
SvaraCitera

Kläder? Smycken? Skor? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Presentkort

Tyrael:

Presentkort

Tyrael:

Presentkort

Tyrael:

Presentkort

Tyrael:

Presentkort

Tyrael:

Presentkort

Tyrael:

Presentkort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smycken är kanske inte en så dum idé [smile] Presentkort är bra i och för sig, men känns det inte lite opersonligt? Presentkort ger jag liksom till brorsan om han fyller år, att ge det till sin flickvän känns lite....ja, opersonligt [rolleyes]


   
SvaraCitera

fixa något som ni kan göra tillsammans, inte för att jag kan komma på något nu...
restaurang + bio?

gör något personligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PARFYM om du inte kommer på något annat. men gör något mer personligt helst som sagt, något som representerar dig


   
SvaraCitera

Ge henne typ ett halsband med ett hjärta på, eller typ ett berlockarmband.. http://3.bp.blogspot.com/_SiproLwEhfA/TGz4CRcfS9I/AAAAAAAAAdo/izknW-6H_bA/s1600/... [y]


   
SvaraCitera

ellenkarolina:

restaurang + bio?

gör något personligt!


   
SvaraCitera