Aviseringar
Rensa alla

Vad ge till mamma på mors dag?


Ämnesstartare

På söndag är det ju mors dag och jag skulle vilja ha tips på vad man kan ge sin kära mor? Blommor känns lite standard och tråkigt. Är det ok att bara ta med en tårta?


   
Citera

Ger aldrig nått till mamma. Vi åker till mormor som bjuder på middag och tårta så får hon en blomma eööer något sedan far vi hem


   
SvaraCitera

bingolotter 


   
SvaraCitera

berätta något fint för henne. typ ett minne från barndomen där hon var där för dig och hur tacksam du är, att du älskar henne osv. måste vara värt mer än en tårta? Tumme upp


   
SvaraCitera

en porslinsanka 


   
SvaraCitera

brukar nt ge henne nåt

inte för att jag har en bra relation med henne, för det har jag inte. tyvärr.

men tkr det är dumt av andra som anser att man ska vara 'extra snäll' en dag om året just för att det finns en dag tillägnad henne 

var snälla mot era mammor alla dagar i året eftersom varje dag är mors dag tkr jag


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent
var snälla mot era mammor alla dagar i året eftersom varje dag är mors dag tkr jag

Då borde man få klappar året om oxå Mycket glad


   
SvaraCitera

schim:

Då borde man få klappar året om oxå Mycket glad

gudja


   
SvaraCitera
mynona

Skentrevlig:
berätta något fint för henne. typ ett minne från barndomen där hon var där för dig och hur tacksam du är, att du älskar henne osv. måste vara värt mer än en tårta? Tumme upp

HjärtaTumme upp


   
SvaraCitera

Jag ger aldrig henne något på mors dag.


   
SvaraCitera

Det beror på vad hon tycker om tycker jag. Men en tårta är väl jättebra, spec om du bakat den själv.


   
SvaraCitera

Sheriffen: Är det ok att bara ta med en tårta?

tycker jag!

iofs så firar vi typ inte mors dag. det är bara mamma och pappa som envisas med att ge varandra grejer


   
SvaraCitera

Blomma 


   
SvaraCitera

Jag ska nog försöka ta mig till kyrkan och kika förbi mor min. Kanske lämna några blommor eller så.


   
SvaraCitera

Brukar laga middag och köpa blommor 🙂


   
SvaraCitera