Aviseringar
Rensa alla

Vad gillar boys att snacka om??


Ämnesstartare

Jag är på g med en 3 år äldre (han e 18, ja e 15) o vi har träffats en gång. Ska dock träffa honom igen nu under veckan typ, o undrar vad killar helst vill snacka om? Grejen är att jag vill få upp en bra konversation om något som båda tkr e intressant. Det är inte stelt mellan oss, och jag är inte blyg för å snacka. Vill bara veta VAD jag kan snacka om 😉 Plzzzz behöver verkligen tips haha. 


   
Citera

Snacka om något du själv tycker är roligt att snacka om? 


   
SvaraCitera
b1son

                                             


   
SvaraCitera

dinkompis:
Snacka om något du själv tycker är roligt att snacka om? 

+1


   
SvaraCitera

Alla boooooyyys har inte samma preferenser angående samtalsämnen i alla fall.


   
SvaraCitera

travet?


   
SvaraCitera

Vad gillar människor att snacka om?


   
SvaraCitera

Vad som helst, beror på vad vi är intresserade av


   
SvaraCitera
reben

är väl lite blandat man brukar vilja prata om saker som intresserar en. men om någon e blyg så kan de ju va svårt o veta vad den intresserar sig för. det kan vara bra att börja med att ta reda på detta. dessutom har folk ofta mer än ett intresse eller ja det är ju en fördel om dom har så man kan prata lite längre
om du vill försöka gissa dig till vad han är intresserad av kan du kolla här  http://www.scb.se/statistik/_publikationer/OV0904_2013A01_BR_24_A01BR1301.pdf lite statistik över folks fritid o så där kan du kanske se vad som är vanligast o utgå från det helt enkelt. 


   
SvaraCitera

jag tycker om att skoja om att borgare är dumma och att Gunde Svan säkert är en jävla snuskhimmer och mat och hur jävka kasst det är med julmusik


   
SvaraCitera

att det inte blir en vit jul i år


   
SvaraCitera
Exner

What-Men-normally-talk-about.jpg


   
SvaraCitera

Fank Baude:
jag tycker om att skoja om att borgare är dumma och att Gunde Svan säkert är en jävla snuskhimmer och mat och hur jävka kasst det är med julmusik

Fan vad negativ då


   
SvaraCitera

B.C-:

Fan vad negativ då

Ibland tycker jag om att prata om hur jävla najz det är att äta glassbåtar också


   
SvaraCitera

Led Zeppelin
andra världskriget
Hunter S. Thompson
Spaghettiwestern
Beatles
osv. osv.


   
SvaraCitera