Aviseringar
Rensa alla

Vad gillar du för Tv/Dator-spel?


Ämnesstartare

Själv har jag tidigare varit halvt beroende av Guild Wars (PC), är dock inte det längre, men kan bli ordentligt sugen då och då. Så har småbröderna skaffat ett PS3 som jag har köpt spel till: Overlord 2, Lair och Elder Scrolls IV (?) Oblivion Platinum Edition. Så nu undrar jag, vad spelar ni för spel? [crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Prefererar RPG. Dragon Age är awesome. /random FPS kommer nog tvåa, helst spela online med vänner då, eller lana.

Föredrar PC framför PS3 så kan la inte driekt hjälpa dig... hm. Alice: Madness Returns, Heavy Rain och Red Dead Redemption är de som jag gillar till ps3.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Prefererar RPG. Dragon Age är awesome. /random FPS kommer nog tvåa, helst spela online med vänner då, eller lana.

prefererar? ddragon age 2, spelat? suger kuk. synd jag inte har en pc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

ddragon age 2, spelat? suger kuk

Det tycker jag inte att det gör, jag uppskattade spelupplevelsen. Men ettan är klart bättre.

Utspädaren:

prefererar?

preferera
föredra /något/ framför något annat
I valet mellan flera olika alternativ prefererar man oftast ett av alternativen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det tycker jag inte att det gör, jag uppskattade spelupplevelsen.

jo d suger kuk.


   
SvaraCitera

mest menlösa spel som går snabbt att spela och man blir beroende av

annars gillar jag typ mario, donkey kong 64, zelda, mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gilalr gamla mysiga crpg, typ planescape[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

halflife, portal, HOMMIII½ och doom typ


   
SvaraCitera

raisedfistsurvivor:

Lair

Typ sämsta spelet som gjorts. [chocked] Köpte det för att det hade en cool framsida, åh va jag blev besviken...

Men mitt all-time nr 1 favoritspel som aldrig kommer puttas ner på listan av NÅGOT annat spel som någonsin gjorts / kommer göras är The Legend of Zelda: Ocarina of Time.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Typ sämsta spelet som gjorts. Köpte det för att det hade en cool framsida, åh va jag blev besviken...Men mitt all-time nr 1 favoritspel som aldrig kommer puttas ner på listan av NÅGOT annat spel som någonsin gjorts / kommer göras är

Är faktiskt riktigt impad av Lair, tycker det är awsome att kunna flyga på det sättet, är en sucker för drakar också, älskar allt som har med dem att göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varierar från tid till tid.
Just nu har jag lirat massvis med Battlefield 3.
Sedan någon dag tillbaka Digimon World på PS1 [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Dragon Age är awesome

Dragon Age 2 köpte jag, men vart besviken. Kändes så grymt överflödigt och onödigt med allt blod, det blev liksom inte realistiskt då? Bytte in det på Gamestop och köpte Overlord 2 + Oblivion begagnat istället, är sjukt nöjd! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Varierar från tid till tid.Just nu har jag lirat massvis med Battlefield 3.Sedan någon dag tillbaka Digimon World på PS1

Hahahaha gud vad coolt! Kommer ihåg Digimon, gick inte det på tv när man va liten skitunge? Jag är inte så mycket för "skjutspel" föredrar fantasy, och gärna med drakar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

jo d suger kuk.

raisedfistsurvivor:

onödigt med allt blod, det blev liksom inte realistiskt då?

Jag tror inte att det är ute efter att vara realistiskt [crazy]
Men du borde testa att spela ettan, på pc [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spelar typ half life 2 atm


   
SvaraCitera