Aviseringar
Rensa alla

Vad gillar du med dig själv?


L Y S
Ämnesstartare

Hur: Men man får vara nöjd med sig själv.

Precis, jag gillar din lista, du har koll på vad du värdesätter hos dig själv.


   
SvaraCitera

Det jag tycker är positivt behöver ju inte omgivningen nödvändigtvis tycka är positivt. Mycket glad

Är vanligtvis väldigt ärlig och uppriktig och säger vad jag tycker och tänker (hyfsat positivt).
Är lätt att kommunicera med och har lätt att få (seriösa) vänner men kan uppfattas som en pratkvarn (är väl både positivt och negativt).
Uppfattar mig själv som smart och intelligent men är dessvärre född med tummen mitt i handen (oerhört negativt för mig själv).
Hyfsat snygg kropp (184/80) men dessvärre ökar midjemåttet mer än längden. Tumme ned

På den klart negativa sidan kan nog sättas att jag är envis och är van vid att få min vilja igenom. Cool


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

stoner: Det jag tycker är positivt behöver ju inte omgivningen nödvändigtvis tycka är positivt. Mycket glad

I den här tråden skiter vi i omgivningens åsikter Blink. Här gäller det enbart vad vi själva gillar med oss själva.

stoner: På den klart negativa sidan kan nog sättas att jag är envis och är van vid att få min vilja igenom.

Det här är en personlig styrka, inget negativt enligt min åsikt.


   
SvaraCitera

L Y S:

Synd att det är så, men jag är ändå rätt säker på att det finns bra saker med dig även mentalt, bara du tänker efter. Du är ju t ex i en relation och det hade inte funkat om du inte hade bra egenskaper. Du har också fötterna på jorden vilket är en bra egenskap. Skön humor är en tredje grej, och det är bara saker jag kunnat observera över nätet, finns säkert fler irl.

Äh jag är inte riktigt mig själv på internet, använder det bara som tidsfördriv.
Och mja jag tänkte en rätt lång stund men kom inte på nåt


   
SvaraCitera

Känns ju jättekonstigt att tala självgott, men jag antar att man i dessa tider ibland kan behöva göra något annat än att kritisera sig själv. En sak jag rent utseendemässigt är stolt för är mina fräknar, som jag i unga år inte alls tyckte om men lärt mig älska på senaste. Nu är det till och med trendigt att ha fräknar då folk målar sig i ansiktet för att efterlikna riktiga. Just nu känner jag mig till personligheten rätt tråkig och omotiverad, men i vanliga fall är en styrka hos mig att jag är väldigt målmedveten och driven. 


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

Cyendres: Känns ju jättekonstigt att tala självgott, men jag antar att man i dessa tider ibland kan behöva göra något annat än att kritisera sig själv. En sak jag rent utseendemässigt är stolt för är mina fräknar, som jag i unga år inte alls tyckte om men lärt mig älska på senaste. Nu är det till och med trendigt att ha fräknar då folk målar sig i ansiktet för att efterlikna riktiga. Just nu känner jag mig till personligheten rätt tråkig och omotiverad, men i vanliga fall är en styrka hos mig att jag är väldigt målmedveten och driven.

Tack för att du skrev i tråden. Man behöver vara som en personlig tränare mot sig själv, och sån både kritiserar och peppar. Utan den peppande delen blir det bara mobbing.

Vad beror det på att du är omotiverad just nu?


   
SvaraCitera

Underbar tråd!
Jag är absolut en skrytis när jag får chansen och jag ser nog inte ett dugg bra ut i andras ögon men skiter i dom.
Jag älskar mina gröna ögon!
Mina ögonbryn är rätt söta
Min klädstil är verkligen söt
Min naturliga hårfärg! Skulle aldrig färga bort mitt fina guldbruna hår.
Mitt tjocka hår är så fint å sexigt! 
Mina lår passar mig åtminstone i jeans jag får liksom en snygg form. 
Mina fötter är bedårande för att dom typ är små å smala. 
Min näsa är rätt knubbig men gillar den ändå. 
Sen så älskar jag verkligen att jag är social, framåt, drivande, engagerad, sexig, söt och omtänksam och en bra kompis dessutom har jag ett bra självförtroende vilket förenklar vardagen så man slipper gå runt å ba usch 🙂 dessutom tycker jag verkligen om att gå runt å flexa runt med min kille han är min vackraste accessoarRodnarCool


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

Donkeking: Underbar tråd!
Jag är absolut en skrytis när jag får chansen och jag ser nog inte ett dugg bra ut i andras ögon men skiter i dom.
Jag älskar mina gröna ögon!
Mina ögonbryn är rätt söta
Min klädstil är verkligen söt
Min naturliga hårfärg! Skulle aldrig färga bort mitt fina guldbruna hår.
Mitt tjocka hår är så fint å sexigt!
Mina lår passar mig åtminstone i jeans jag får liksom en snygg form.
Mina fötter är bedårande för att dom typ är små å smala.
Min näsa är rätt knubbig men gillar den ändå.
Sen så älskar jag verkligen att jag är social, framåt, drivande, engagerad, sexig, söt och omtänksam och en bra kompis dessutom har jag ett bra självförtroende vilket förenklar vardagen så man slipper gå runt å ba usch 🙂 dessutom tycker jag verkligen om att gå runt å flexa runt med min kille han är min vackraste accessoarRodnar

Du är nog den som hade lättast för den här uppgiften. BlinkTumme uppHjärta


   
SvaraCitera

Donkeking:
Underbar tråd!
Jag är absolut en skrytis när jag får chansen och jag ser nog inte ett dugg bra ut i andras ögon men skiter i dom.
Jag älskar mina gröna ögon!
Mina ögonbryn är rätt söta
Min klädstil är verkligen söt
Min naturliga hårfärg! Skulle aldrig färga bort mitt fina guldbruna hår.
Mitt tjocka hår är så fint å sexigt! 
Mina lår passar mig åtminstone i jeans jag får liksom en snygg form. 
Mina fötter är bedårande för att dom typ är små å smala. 
Min näsa är rätt knubbig men gillar den ändå. 
Sen så älskar jag verkligen att jag är social, framåt, drivande, engagerad, sexig, söt och omtänksam och en bra kompis dessutom har jag ett bra självförtroende vilket förenklar vardagen så man slipper gå runt å ba usch 🙂 dessutom tycker jag verkligen om att gå runt å flexa runt med min kille han är min vackraste accessoarRodnarCool

"gå runt å ba usch" hit me hard, hur visste du vad jag gör om dagarna :O


   
SvaraCitera

Bananlåda:

"gå runt å ba usch" hit me hard, hur visste du vad jag gör om dagarna :O

För jag har såna dagar också och jag kände så väldigt mkt när jag var yngre. Men jag har lärt mig att gilla mig själv!


   
SvaraCitera

L Y S:

Du är nog den som hade lättast för den här uppgiften. BlinkTumme uppHjärta

Tycker det är så synd att folk bara ser negativa grejer om sig själv. 


   
SvaraCitera

Donkeking:

För jag har såna dagar också och jag kände så väldigt mkt när jag var yngre. Men jag har lärt mig att gilla mig själv!

Huh, coolt


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

Donkeking: Tycker det är så synd att folk bara ser negativa grejer om sig själv.

Precis, det är därför jag försöker skapa såna här trådar som styr det lite i en annan riktning.


   
SvaraCitera