Aviseringar
Rensa alla

Vad gillar killar?


Ämnesstartare

Jag är en tjej och jag har en pojkvän, vilken är min första rktiga pojkvän. Han gav mej min första kyss och var mitt första hångel osv.
Vi har varit tillsammans i nästan tre veckor och när vi hånglar så vet jag inte riktigt vad jag ska göra :S
Han går ju ner på min hals och mina bröst och slickar/kysser dem och håller på. Och även så håller han på med sitt knä så jag blir våt och så :S
Och så ligger jag där och har ingen aning om vad jag ska göra, och jag vill inte göra honom besviken D:
Jag skulle älska om ni gav mej tips på vad jag kan göra för att få honom att bli lite extra "glad" när vi hånglar och håller på.

Nej, jag tänker inte ha sex med honom - ÄN - så förslag på sex avböjs direkt (som ni troligen listat ut så är jag oskuld).
Jag vill heller inte ha några förslag på att runka/suga av honom, för det vill jag inte heller ._.

Nu kanske det inte finns så mycket ni kan tipsa mej med, om jag nu uteslutit dessa tre grejer? :S
Aja, jag vet inte, och snälla - endast seriösa förslag.

Ps. jag är 15 och min pojkvän är 14, blir 15 om ca två veckor om nu detta är till någon hjälp :3


   
Citera

Meowr:

Nej, jag tänker inte ha sex med honom - ÄN - så förslag på sex avböjs direkt (som ni troligen listat ut så är jag oskuld).
Jag vill heller inte ha några förslag på att runka/suga av honom, för det vill jag inte heller ._.

Ok, håll honom i handen istället du, han kanske ejakulerar ändå


   
SvaraCitera

Meowr:

Aja, jag vet inte, och snälla - endast seriösa förslag.

Pussa honom överallt, halsen, öronen, händerna i håret, du märker nog vad han tycker om, eller bara fråga honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meowr:

och när vi hånglar så vet jag inte riktigt vad jag ska göra :S

Hångla tillbaka :), smeka, kramar, pussar på kroppen osv.

Meowr:

Han går ju ner på min hals och mina bröst och slickar/kysser dem och håller på. Och även så håller han på med sitt knä så jag blir våt och så :S

Jag tycker du ska säga ifrån att du inte vill ha sex ännu, det verkar ju som han bara vill ha dig i säng [crazy]


   
SvaraCitera

Killar gillar bara sex, enda anledning till varför man blir ihop med någon är för att få sexa den[shake]


   
SvaraCitera

turisten:

det verkar ju som han bara vill ha dig i säng

Ja, man undrar ju varför [rolleyes]

Meowr:

min pojkvän är 14,

Jag trodde det var en regel att tjejer ska bli ihop med äldre killar!

kebu12:

Killar gillar bara sex, enda anledning till varför man blir ihop med någon är för att få sexa den

Ja visst fan är det ju så [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Ja, man undrar ju varför [rolleyes]

Hehe det kan ju tolkas lite olika.


   
SvaraCitera

turisten:

Hehe det kan ju tolkas lite olika.

Äre så, får jag fråga: under ditt 28-åriga liv, hur många killar har du träffat som bara ville ha en kram av dig ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nemen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Äre så, får jag fråga: under ditt 2x-åriga liv, hur många killar har du träffat som bara ville ha en kram av dig ?

Tänkte mer på alternativen.
1. Han får ändå inte komma till
2. Typiskt killar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Killar gillar bara sex, enda anledning till varför man blir ihop med någon är för att få sexa den[shake]

[y]


   
SvaraCitera

turisten:

1. Han får ändå inte komma till

Det är väl bara en tidsfråga, hon står säkert på knä o snasskar kotte på honom redan nu.

turisten:

2. Typiskt killar

Jepp, det är typiskt killar! Om jag släpar hem en kille från krogen så kräver jag sex med honom [crazy]


   
SvaraCitera

Killar är inte homogen grupp för bövelen! Alla gillar olika saker..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[Förlåt, orkar inte citera vartenda sak jag ska skriva om nu ._.' ni får fatta lite själva (Y)]

Först så tack för alla seriösa svar xD

Och han vet redan att jag inte vill ha sex, men han är ju ändå kille och blir kåt och försöker få sej ett ligg iallafall.
Och alla killar blir inte tillsammans med nån bara för att få tjejn på rygg, utan faktiskt för att man gillar varandra. Döh.

Och om han inte kan vänta på att jag ska känna mej redo att förlora oskulden så kan han ta och stoppa upp en rulle taggtråd i arslet och vrida ett par varv ^^

Och nu till det där jag skulle skriva egentligen om o.ó
Kyssar på hals och sådant, det är något jag ska försöka, men saken är det att det känns... pinsamt och helt cp att slicka och sturla på någons hals o.ó
Men jag ska göra det ändå xD

Många tycker säkert att jag är otroligt fånig och skit nu när jag är så mesig om detta, men det är saker som hänt mej i mitt förflutna som gör att jag inte litar på killar och sådant.

Men ja, kyssar, smek och sådant: noterat! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Det är väl bara en tidsfråga, hon står säkert på knä o snasskar kotte på honom redan nu.

Det är inte helt omöjligt. [bigsmile]

nazgul:

Jepp, det är typiskt killar! Om jag släpar hem en kille från krogen så kräver jag sex med honom [crazy]

Är du tjej eller bög?


   
SvaraCitera