Aviseringar
Rensa alla

Vad gillar killar?


Ämnesstartare

Hej jag är en tjej som ofta klassas som snygg men de något jag inte tror på. Jag är den roliga typen som har många vänner men jag är knas i bollen när det kommer till killar. Har hur många som helst killkompisar då jag gillar att vara med killar mer men vet inte vad det är killar så gärna kräver från en tjej gällande ex utseende och personstyp. Är väldigt osäker på mig själv och hur jag ser ut tycker jag själv ser ut som en apa men då de flesta tror att jag älskar mig själv. Har hört många gånger att killar gillar glada tjejer..


   
Citera

Ja alltså killar är en homogen grupp och alla gillar exakt samma saker!


   
SvaraCitera
Exner

boobies-580x464.jpg


   
SvaraCitera

Självsäkra killar brukar gilla självsäkra tjejer. Vill inte vara dömande men osäkra killar verkar dras till osäkra tjejer för att inte känma sig underlägsen/omanlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är riktigt öppen om allt och pratsam de kanske är det som skrämmer iväg de flesta


   
SvaraCitera

Jag gillar husvagnar och pepsi


   
SvaraCitera

gillar folk som gillar än för den man är, och sen gillar jag ju att snacka lite filosofiska grejer med tjejen också, men det kanske bara är jag. 

men för att sammanfatta, en snäll, smart tjej med en bra personlighet. när jag blir kär handlar det alltid mest om personligheten.


   
SvaraCitera

Det är just sånt här som skapar osäkerhet. Man ska aldrig försöka vara något som man inte är. Självkänslan kan man alltid jobba på men va alltid dig själv så löser sig allt i slutändan. Som du själv säger att du har många kompisar så beror det på att du säkert är en rolig social människa. Av samma anledning tror jag många killar gillar din närvaro också.


   
SvaraCitera

Ja, man blir omtyckt om man är glad och "klarar allt"
finns även en del som dras till de som verkar osäkra och svaga.

Problemet för någon som visar sig stark/glad men egentligen inte är det, är att partnern blir chockad när den får se en ny sida av personen - och såklart är det negativt.
Däremot kan det vara mer positivt om en som visar sig osäker/svag kommer ut som stark och glad inför sin partner. men ja, träffar den på en "psykopat" eller en typiskt misshandlare, så blir det ju en negativ effekt.

Menar inte att det är dåligt att du är öppen och glad - det är jättebra - men vet en del som har problem med att visa känslor och därav verkar vara glada, öppna och starka. Bra att ha konsekvenserna av det i bakhuvudet


   
SvaraCitera