Aviseringar
Rensa alla

Vad gillar killar?


Ämnesstartare

Ja så jag undrar typ vad killar gillar i tjejer, alltså gillar de kurviga, mulliga, smala osv. Jag förstår ju att alla tycker olika och tjejer kan såklart också skriva vad de tycker är vackrast. Såklart är alla kroppar perfekta och sånt men jag undrar bara vad ni här på UM föredrar 🙂


   
Citera

Rakt hår, gärna med lugg. Ett vackert leende kanske.


   
SvaraCitera

Blont hår, sen kvittar det mesta. 


   
SvaraCitera

Hatar att det är så men utseende är väldigt viktigt för mig. Tjejer jag anser vara "attraktiva är typ medel smala och kanske lite längre än andra (då jag är rätt lång), gärna relativt vältränad också.
Men jag skulle aldrig bli kär i nån bara för att dom ser bra ut. Jag tycker personlighet, stil, intressen och sånt är väldigt viktigt också. 


   
SvaraCitera

Bra ansikte, bra hår, bra ben


   
SvaraCitera

Lazarus:
Rakt hår, gärna med lugg. Ett vackert leende kanske.

Haft lugg hela mitt liv typ. Saknar det lite men blev avundsjuk på andra som hade finare lugg än mig. Tyckte även jag såg tjock ut i det eftersom mina kinder är något runda.  Mycket glad


   
SvaraCitera

Nudlarpudlar:
Ja så jag undrar typ vad killar gillar i tjejer, alltså gillar de kurviga, mulliga, smala osv. Jag förstår ju att alla tycker olika och tjejer kan såklart också skriva vad de tycker är vackrast. Såklart är alla kroppar perfekta och sånt men jag undrar bara vad ni här på UM föredrar 🙂

Undrar också samma sak nu när jag fallit för två. Ena killen går på intresse tror jag ganska starkt på. Den andra har jag bara hälsat på men han är dödssnygg och vänlig mot alla. Är killar snyggare än mig då blir jag blygare. Men har de inget speciellt utseende och sötare personlighet som värmer en då blir det genast mycket lättare. Så är det iaf för mig. Känns det bekant för nån?


   
SvaraCitera
Lillen

Nudlarpudlar:
Ja så jag undrar typ vad killar gillar i tjejer, alltså gillar de kurviga, mulliga, smala osv. Jag förstår ju att alla tycker olika och tjejer kan såklart också skriva vad de tycker är vackrast. Såklart är alla kroppar perfekta och sånt men jag undrar bara vad ni här på UM föredrar 🙂

För mig är insidan det viktigaste och inte utsidan.


   
SvaraCitera

Kurviga tjejer har mer a$$


   
SvaraCitera
OyottA

Jag gillar om de har en egen stil och inte ser ut som alla andra. Sen är det tre killar som fallit för mig och jag fattar verkligen inte varför. Jag är kort, blond (hår ner till höften), klär mig ”killigt” och är väldigt osocial. 


   
SvaraCitera

OyottA:
Jag gillar om de har en egen stil och inte ser ut som alla andra. Sen är det tre killar som fallit för mig och jag fattar verkligen inte varför. Jag är kort, blond (hår ner till höften), klär mig ”killigt” och är väldigt osocial. 

Låter ju perfect ♥️


   
SvaraCitera
OyottA

lurifax69:

Låter ju perfect ♥️

Va!?


   
SvaraCitera

Det viktigaste är helhetsintrycket


   
SvaraCitera

inte inne i tjejer men när jag letar vänner kollar jag efter stil, attityd och intressen


   
SvaraCitera

porr och snygga tjejer, men eftersom jag har en pv så tror jag nog att du ska vara dig själv, ha inge smink fyfan och fråga om intressen antar jag


   
SvaraCitera