Forumet - Vad gillar killar?

Vad gillar killar?

1254 2 19
Ja så jag undrar typ vad killar gillar i tjejer, alltså gillar de kurviga, mulliga, smala osv. Jag förstår ju att alla tycker olika och tjejer kan såklart också skriva vad de tycker är vackrast. Såklart är alla kroppar perfekta och sånt men jag undrar bara vad ni här på UM föredrar :)
Hatar att det är så men utseende är väldigt viktigt för mig. Tjejer jag anser vara "attraktiva är typ medel smala och kanske lite längre än andra (då jag är rätt lång), gärna relativt vältränad också.
Men jag skulle aldrig bli kär i nån bara för att dom ser bra ut. Jag tycker personlighet, stil, intressen och sånt är väldigt viktigt också. 

Spana också in:

Nudlarpudlar: Ja så jag undrar typ vad killar gillar i tjejer, alltså gillar de kurviga, mulliga, smala osv. Jag förstår ju att alla tycker olika och tjejer kan såklart också skriva vad de tycker är vackrast. Såklart är alla kroppar perfekta och sånt men jag undrar bara vad ni här på UM föredrar :)
Undrar också samma sak nu när jag fallit för två. Ena killen går på intresse tror jag ganska starkt på. Den andra har jag bara hälsat på men han är dödssnygg och vänlig mot alla. Är killar snyggare än mig då blir jag blygare. Men har de inget speciellt utseende och sötare personlighet som värmer en då blir det genast mycket lättare. Så är det iaf för mig. Känns det bekant för nån?