Aviseringar
Rensa alla

Vad gillar/ogillar killar hos tjejer?


s1cce:

håller med =)

oj :$ du får bli min granne ändå!bhvr nån ja kan typ säga till varje dag så jag blir modigare Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öö ok :p


   
SvaraCitera

Fasiken:

oj :$ du får bli min granne ändå!bhvr nån ja kan typ säga till varje dag så jag blir modigare Rodnar

haha åå en kram också när du känner dig nere  =(


   
SvaraCitera

Cheerleading:
öö ok :p

passade nått in på dig? :$
annars kan du skriva allt om dig själv så kan vi avgöra vad killar inte kmr gilla Rodnar


   
SvaraCitera
Kudhos

Fasiken:

hahaha ... ja man får ju garanterat reda på vad dom ville sen :/ Och då är det vårat fel, inte deras. Gråter

Ja.
Ogillar också när de sitter med mobilen hela tiden. Man ba "Kul att ses. Återkom gärna när du faktiskt vill prata."


   
SvaraCitera

s1cce:

haha åå en kram också när du känner dig nere  =(

åh Rodnarså kan vi gå o handla tillsammans så du håller koll på att ja inte köper dumma saker :$ alla tjejer kmr tänka åh vilken bra o mysig pappa de verkar va! så kmr nån random tjej fram o typ frågar ifall du verkligen e min dotter o vi blir båda lite "???" men eftersom du tänker snabbare än mi så säger du ba "Japp! :)" o tjejen blir helt "OMG Hjärta"


   
SvaraCitera

Kudhos:

Ja.
Ogillar också när de sitter med mobilen hela tiden. Man ba "Kul att ses. Återkom gärna när du faktiskt vill prata."

uhhh jaaaa!!! verkligen :S man ba don't even bother 


   
SvaraCitera

Kudhos:

Ja.
Ogillar också när de sitter med mobilen hela tiden. Man ba "Kul att ses. Återkom gärna när du faktiskt vill prata."

Mhm det är också djävligt dålig stil Ledsen
brukade knappt nudda min mobil ifall jag är med någon vän/dejt/whatever Rodnar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså jag säger vad jag tycker. Jag är nt så blyg men lite ibland. Vet nt vad jag ska skriva haha


   
SvaraCitera

Cheerleading:
asså jag säger vad jag tycker. Jag är nt så blyg men lite ibland. Vet nt vad jag ska skriva haha

Så länge det går att prata så tycker jag att det är gulligt med blyga tjejer Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha ok 🙂


   
SvaraCitera
Kudhos

s1cce:

uhhh jaaaa!!! verkligen :S man ba don't even bother 

Mhm. Man ba "Tar du notan, eftersom om jag stack hade du inte ens märkt det."

Fasiken:

Mhm det är också djävligt dålig stil Ledsen
brukade knappt nudda min mobil ifall jag är med någon vän/dejt/whatever Rodnar 

Jag brukar kolla klockan ev. om det är så att jag har lovat att snabbt smsa till någon vid en viss tidpunkt så kommer jag göra. Annars håller jag mig undan. Men om personen sitter face down i telefonen så gör jag det med till slut.
Ogillar också när man blir "testad" eller folk som kör "om du gillar mig så kommer du göra <insert sak jag inte vill göra>". 


   
SvaraCitera

Kudhos:

Mhm. Man ba "Tar du notan, eftersom om jag stack hade du inte ens märkt det."

Jag brukar kolla klockan ev. om det är så att jag har lovat att snabbt smsa till någon vid en viss tidpunkt så kommer jag göra. Annars håller jag mig undan. Men om personen sitter face down i telefonen så gör jag det med till slut.
Ogillar också när man blir "testad" eller folk som kör "om du gillar mig så kommer du göra <insert sak jag inte vill göra>". 

Ja då tycker jag också att det är okej. Oftast kollar jag ifall att jag måste ta bussen/tåget hem eller som du säger, man har lovat smsat någon. Känts så djävla skumt de gånger dom mest suttit med mobilen. 

Tänker lite på situationer då man varit intresserad utav en tjej som verkar mer intresserad på att svara på sms och nästan slänga sig efter mobilen en hel kväll även om man sitter och pratar med varandra. Då känns det som att man inte har mycket att komma med SkadeglädjeGråterRodnar

Tror aldrig jag varit med om det sistnämnda men det låter sjukt påfrestande Gråter
Har tyckt om att testa folk dock, fast inte på det sättet. Mer för att se reaktioner o dylikt. Rodnar


   
SvaraCitera
Kudhos

Fasiken:

Ja då tycker jag också att det är okej. Oftast kollar jag ifall att jag måste ta bussen/tåget hem eller som du säger, man har lovat smsat någon. Känts så djävla skumt de gånger dom mest suttit med mobilen. 

Tänker lite på situationer då man varit intresserad utav en tjej som verkar mer intresserad på att svara på sms och nästan slänga sig efter mobilen en hel kväll även om man sitter och pratar med varandra. Då känns det som att man inte har mycket att komma med SkadeglädjeGråterRodnar

Tror aldrig jag varit med om det sistnämnda men det låter sjukt påfrestande Gråter
Har tyckt om att testa folk dock, fast inte på det sättet. Mer för att se reaktioner o dylikt. Rodnar

Skönt att du sluppit. 


   
SvaraCitera

lol fasiken hade hatat mig 


   
SvaraCitera