Aviseringar
Rensa alla

Vad gillar tjejer att göra på dejter?


Ämnesstartare

Går ut med en tjej lite då och då och det börjar bli för kallt för att vandra runt i stan, vilket vi brukar göra, så jag har slut på ideer. Bowling är inget alternativ, bio är inte en bra dejt för man bara stirrar på film, vi har nog inte känt varandra tillräckligt för att vara hemma hos någon och mycket mer kan man inte göra i vår stad (kungsbacka). Hon är inte sportintresserad så såna events går inte. Nån som har tips på vad jag kan bjuda henne på? 


   
Citera
Ämnesetiketter

99kawa06:
Går ut med en tjej lite då och då och det börjar bli för kallt för att vandra runt i stan, vilket vi brukar göra, så jag har slut på ideer. Bowling är inget alternativ, bio är inte en bra dejt för man bara stirrar på film, vi har nog inte känt varandra tillräckligt för att vara hemma hos någon och mycket mer kan man inte göra i vår stad (kungsbacka). Hon är inte sportintresserad så såna events går inte. Nån som har tips på vad jag kan bjuda henne på? 

precis! dina sista ord i tråden.. Gå på Espresso House (Ladda ner deras app och få rabatter), så hoppas jag att ni får en trevlig tid tillsammans.

Hoppas det går bra för er, all lycka! Hjärta

Uppdatera gärna så vi får veta hur det går =)


   
SvaraCitera

Man behöver inte känna varandra för att vara hemma hos den andra. Kolla på film eller nåt


   
SvaraCitera

picknick i parken 


   
SvaraCitera

kläder efter väder 


   
SvaraCitera

ä-t-a. 


   
SvaraCitera

dom tjejer jag träffar gillar att röka meta så då brukar jag bjuda dom på meta
och sen efter när vi är höga så brukar vi gå på krog och sånt
och kanske hem till någon av oss och ta det vidare


   
SvaraCitera

Min stadHjärta

har dock ingen aning vad ni kan göra, jag älskar biblioteket i Kungsbacka, så jäkla fint, plus bra café, annars finns ju hela kungsmässan, där man kan få runt, ta en fika osv, utan att behöva gå ut! 

99kawa06:
Går ut med en tjej lite då och då och det börjar bli för kallt för att vandra runt i stan, vilket vi brukar göra, så jag har slut på ideer. Bowling är inget alternativ, bio är inte en bra dejt för man bara stirrar på film, vi har nog inte känt varandra tillräckligt för att vara hemma hos någon och mycket mer kan man inte göra i vår stad (kungsbacka). Hon är inte sportintresserad så såna events går inte. Nån som har tips på vad jag kan bjuda henne på? 


   
SvaraCitera

Meta:
dom tjejer jag träffar gillar att röka meta så då brukar jag bjuda dom på meta
och sen efter när vi är höga så brukar vi gå på krog och sånt
och kanske hem till någon av oss och ta det vidare

haha<3


   
SvaraCitera

Jag tycker om att veta vad han tycker om *tråkig*
skulle vilja gå på gröna lund med en kille jag knappt känner men gillar lite/verkar gilla:) lr ut på krogen, lr åka båt
lr sitta i snön & prata


   
SvaraCitera

åka tunnelbana fram o tbx

att man visar fina hus o berättar fel fakta 


   
SvaraCitera

"brukar ju inte riktigt gå på dejter direkt.. men nån gång ska väl vara den första"


   
SvaraCitera

asså de e sånt man gillar att höra va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:

precis! dina sista ord i tråden.. Gå på Espresso House (Ladda ner deras app och få rabatter), så hoppas jag att ni får en trevlig tid tillsammans.

Hoppas det går bra för er, all lycka! Hjärta

Uppdatera gärna så vi får veta hur det går =)

tack c: kommer uppdatera, det går bara framåt *lycklig*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:
åka tunnelbana fram o tbx

att man visar fina hus o berättar fel fakta 

vi har ingen tunnelbana xD och dude, fina hus är like standard där jag bor


   
SvaraCitera