Aviseringar
Rensa alla

Vad gjorde du nyåret 2010?


Ämnesstartare

själv satt jag i ett radhus norr om stockholm och typ drack 1 xider å såg på film


   
Citera

Senaste nyårsafton alltså? Då var jag över hos en vän/granne, drack lite, spelade lite TP och gick hem ganska tidigt och låg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Senaste nyårsafton alltså? Då var jag över hos en vän/granne, drack lite, spelade lite TP och gick hem ganska tidigt och låg.

aha, tänkte d för över 1 år sen
tänkte kanske fel då...
fan


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

aha, tänkte d för över 1 år sen

Lugnt. Typ samma då, fast inget tp, och inte tidigt. Och gick aldrig hem.


   
SvaraCitera

firade med familjen och med fira menar jag inte fira alls utan såg på film och satt vid datorn. hatar nyår


   
SvaraCitera

Obligatoriskt familjefirande.


   
SvaraCitera

Var utanför San Fransisco, så goda möjligheter till att ha riktigt kul. Men... skulle upp tidigt (5 am) dagen efter så blev en middag med vänner och sedan sömn före tolv-slaget... :/


   
SvaraCitera

Söp med massa folk i en stuga utanför stan. Var rätt nice.


   
SvaraCitera

Åkte nerför stora kullen på rumpan 😉


   
SvaraCitera

först så var jag på min pappas bröllop, sen åkte jag på fest, och blev lagom full, sen sov jag.


   
SvaraCitera

Senaste, var i Oslo på fest, vi var svenskar och fransoser. Året innan var jag på östgötaslätten[cool]


   
SvaraCitera

Befann mig i Danmark, med min syster, min pojkvän, två av mina kusiner och två fastrar. Vi spelade nåt gissar jag på, minns inte.


   
SvaraCitera

Hängde med mitt ex, drack mintu och bytte sena julklappar. Sen hängde vi runt med olika av mina kompisar i Uppsala.


   
SvaraCitera

Satt ensam i en soffa, åt chips och tittade på en dålig film.


   
SvaraCitera

[cry]


   
SvaraCitera