Aviseringar
Rensa alla

Vad gjorde ni för 10år sen?


Ämnesstartare

Var hos farmor och farfar, hörde det på en extra ekotsändning i deras kök, dom kände någon som hade en släkting i NY den dagen, det fanns ett nödnummer till UD eller liknande man kunde ringa, dagen efter eller något hade vi en tyst minut i skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va kul att alla svarar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är vi alla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

är vi alla?

Vad fick du ut ur den kommentaren? Vann du något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns ej. Kolla antagligen på tv. Minns dagen efter bättre, jag köpte en tidning och så fick jag skäll av fröken eftersom jag ifrågasatte valet av tyst minut över de som död i USA när det aldrig hölls tysta minuter över de som USA dödat. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

jag köpte en tidning och så fick jag skäll av fröken eftersom jag ifrågasatte valet av tyst minut över de som död i USA när det aldrig hölls tysta minuter över de som USA dödat. [crazy]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrattar åt att fröken skällde alltså, om det inte framgick [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade precis kommit hem från skolan och skulle kolla på tv. Det första jag såg när jag slog på tv:n var en bild på ett brinnande Pentagon och sen såg jag en textremsa där det stod att pga händelserna i USA var alla andra program den dagen inställda och då blev jag sur [crazy] Förstod inte omfattningen av det hela förrän dagen efter heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eh, har ingen aning faktiskt. Just den dagen fattade jag nog inte vilken stor grej det var


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dawdieee:

Vad fick du ut ur den kommentaren? Vann du något?

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dawdieee:

Mirakulöst nog, så är det med tidigaste minne, jag var nyss fyllda 3år

vad var mirakulöst med det btw?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Firade lillbrorsans födelsedag. Han blev inte alltför glad när vi spenderade kvällen framför CNN istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag satt och spelade Tekken 3 på Playstation 2 hemma hos en kompis. Sen slog vi av ens lump över till TVn runt 15.30 och såg massa rök komma ifrån WTC-tornen. Jag såg tornen rasa live.

Kommer ihåg allt i detalj nästan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet att tråden är gammal men jag satt med en kompis hemma hos hans granne och spelade dator, bakom oss var tv:n på och där såg man röken och det var nog rätt mulet vill jag minnas, vi trodde det var nån film/tv-serie

minns också dagen efter hur ALLA i hela min dåvarande klass pratade om detta, vi var ändå bara 10 år allihopa men alla pratade om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var inte född då, så vem vet :/


   
SvaraCitera