Aviseringar
Rensa alla

vad gör dej lycklig ? 🙂


Ämnesstartare

De är så många som skriver om hur dåligt allt är osv, såå jag vill höra lite roliga saker oxå [smile]
Vad gör dej lycklig?
tex. Någon speciell människa, något plats ?


   
Citera

Permanent?


   
SvaraCitera

en vän tror jag


   
SvaraCitera

min flickvän och alla kompisar. Sen är det ju inte helt fel med resor och shopping


   
SvaraCitera
B3ll4

Mina vänner. och sen blir jag rätt lycklig av shopping också, fast det varar inte så länge [no-no] men bättre än inget [y]


   
SvaraCitera

Blir lycklig av snuskigt god mat, snuskigt bra musik, underbara filmer, fina böcker och av att vara med min pojkvän, för han är jättebra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag tänker efter så är de ju rätt mycket som gör än lycklig, och ganska små saker! 🙂 som att tex se en liten söt hundvalp kan ju göra en väldigt glad, men kanske bara jusst för stunden.. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Droger |---)_/_/_/_)=--


   
SvaraCitera

- Dansa
- Skratta riktigt mycket


   
SvaraCitera

Alabama Rocker:

Droger |---)_/_/_/_)=--


   
SvaraCitera

Jag. [zzz]


   
SvaraCitera

Speglar.


   
SvaraCitera

Finns väl redan tråd, en rätt ny dessutom?

Nåväl, jag blir sjukt lycklig av att skita i min fysiska ålder och göra sånt jag tycker är kul: krama och gulla med gosedjuren, kolla på barnfilm, hoppa i stora vattenpölar så det stänker en massa, köpa 4 pocketböcker men bara behöva betala för 3 (guds gåva till människan!) och så vidare.


   
SvaraCitera

Proppen_:

Vad gör dej lycklig?

mina goa vänner oftast 🙂 lr kyrkovännerna för att vara mer specifik 🙂 helt wünderbara människor 😀


   
SvaraCitera
Åtta

Matigt snusk.


   
SvaraCitera