Aviseringar
Rensa alla

Vad gör dig glad?


L Y S
Ämnesstartare

3 saker ni kan komma på, eller fler.

Själv blir jag glad av att få uppleva frihet, lugn, att upptäcka nya platser.


   
Citera

Solbrända fender instrument, när stärkare har grafisk eq inbyggd istället för parametrisk och edith


   
SvaraCitera

Simon Fransmans jazz-memes
Alva & hennes familj
Och så förstås detta:

För att inte glömma: THE LICK


   
SvaraCitera

god mat och trevliga människor 


   
SvaraCitera

Vänner, djur, naturen, göra sånt jag gillar osv 


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Solbrända fender instrument, när stärkare har grafisk eq inbyggd istället för parametrisk och edith

Själv gillar jag Ibanez, jag har en rödvit Ibanez för vänsterhänta eftersom jag är det men jag använder den inte så mycket för jag pallar inte koppla i min förstärkare och allt annat bös.


   
SvaraCitera

Lazarus:

Själv gillar jag Ibanez, jag har en rödvit Ibanez för vänsterhänta eftersom jag är det men jag använder den inte så mycket för jag pallar inte koppla i min förstärkare och allt annat bös.

Ibanez har gjort många fina budget kopior genom åren och rg serien är en av dom enda nya gitarrerna jag faktiskt inte har nåt emot, antagligen bara för att frusciante bruka spela dom innan pengarna börja rulla in. Dom gamla artist basarna är dock nå helt annat 😛


   
SvaraCitera

God mat, umgås med människor jag håller kära och att få göra det jag trivs med och utvecklas av 🙂


   
SvaraCitera

Visa vägen, skrämma folk glatt, jaga djur.


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

SkeletonGirl: jaga djur

Jaga som i jakt eller att leka med djur?


   
SvaraCitera

L Y S:

Jaga som i jakt eller att leka med djur?

Mitt emellan, inte som jakt men mer typ skrämma på skoj eller för att jag är dålig på att lyfta upp djur och va ömsidig xD


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

SkeletonGirl: Mitt emellan, inte som jakt men mer typ skrämma på skoj eller för att jag är dålig på att lyfta upp djur och va ömsidig xD

Ok, har du husdjur?


   
SvaraCitera

L Y S:

Ok, har du husdjur?

Nepp, tröttnar så fort på de men älskar och se vart de har vart Mycket glad


   
SvaraCitera

L Y S: Citera

Musik, vänner och en flickvän skulle få mig att må bra (en bra flickvän såklart). Ska jag utöka den listan så får jag nog önska att studierna ska gå bra, att jag får ett bra jobb som jag tjänar schysst på, skaffa familj, få tillräckligt med fritid och arbete så att det blir en bra balans senare. Det är min önskan och förhoppning om framtiden.


   
SvaraCitera

Min kille, djuren och familjen Hjärta


   
SvaraCitera