Aviseringar
Rensa alla

Vad gör dig glad?


Marabou


   
SvaraCitera

Asiatiskt drama. Cirkus. Emokläder. Dock museum. Kina puffar men inte de salta. Geocaching gör mig glad. Julvästar gör mig glad och slipsar. Påskpynt. Turkos, min favorit färg. Tårt dekorationer. Hösten Hjärta


   
SvaraCitera

Sveriges Starkaste Familj börjar på SVT1 i kväll (söndag) klockan 20:00. Ska bli spännande att följa.  Mycket glad

SVTplay


   
SvaraCitera

Make Sweden Great Again:
Sveriges Starkaste Familj börjar på SVT1 i kväll (söndag) klockan 20:00. Ska bli spännande att följa.  Mycket glad

SVTplay

Svensk tv gör dig glad?Förvirrad


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Asiatiskt drama. Cirkus. Emokläder. Dock museum. Kina puffar men inte de salta. Geocaching gör mig glad. Julvästar gör mig glad och slipsar. Påskpynt. Turkos, min favorit färg. Tårt dekorationer. Hösten Hjärta

Det här inlägget gör mig glad. Glad Gillar också turkos färg, och hösten är nice.


   
SvaraCitera

Bra musik på högsta volym, att känna sig omtyckt, nya kläder, roadtrips, när en teckning jag ritar blir som jag vill, när vovven kommer och vill ha ryggmassage eller vill kramas i sängen, färga håret, vintern, komplimanger, djur, att säga hej till främlingar och få ett varmt hej tillbaks, mina syskon, coola bilar. Det gör mig glad Mycket glad


   
SvaraCitera

dahlbear:
Bra musik på högsta volym, att känna sig omtyckt, nya kläder, roadtrips, när en teckning jag ritar blir som jag vill, när vovven kommer och vill ha ryggmassage eller vill kramas i sängen, färga håret, vintern, komplimanger, djur, att säga hej till främlingar och få ett varmt hej tillbaks, mina syskon, coola bilar. Det gör mig glad Mycket glad

Yeah pretty much


   
SvaraCitera

när man blir bjuden på kebab.


   
SvaraCitera

dahlbear:
Bra musik på högsta volym, att känna sig omtyckt, nya kläder, roadtrips, när en teckning jag ritar blir som jag vill, när vovven kommer och vill ha ryggmassage eller vill kramas i sängen, färga håret, vintern, komplimanger, djur, att säga hej till främlingar och få ett varmt hej tillbaks, mina syskon, coola bilar. Det gör mig glad Mycket glad

Färga håret Rodnar


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Färga håret Rodnar

Ja svart försvinner så fort på mig


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

dahlbear:
Bra musik på högsta volym, att känna sig omtyckt, nya kläder, roadtrips, när en teckning jag ritar blir som jag vill, när vovven kommer och vill ha ryggmassage eller vill kramas i sängen, färga håret, vintern, komplimanger, djur, att säga hej till främlingar och få ett varmt hej tillbaks, mina syskon, coola bilar. Det gör mig glad Mycket glad

HjärtaTumme upp


   
SvaraCitera

dahlbear:

Ja svart försvinner så fort på mig

Rött Rodnar


   
SvaraCitera

brunt


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Rött Rodnar

Nep


   
SvaraCitera

Fortfarande marabou


   
SvaraCitera