Aviseringar
Rensa alla

Vad gör dig glad?


Ämnesstartare

Nå?[smile]


   
Citera

Jag blir glad när jag upptäcker saker om mig själv, tex visste du att materialet som sitter i din högra hand förmodligen kommer ifrån en annan stjärna än materialet i din vänstra hand?
Vi klev alla hand i hand ut ur en supernova, materialet som tillfälligt tagit formen som dig, som mig, har funnits i 13.7 miljarder år, vi är bokstavligen lika gamla som universum..

Denna gör mig glad med.
http://www.youtube.com/user/JollSSteR?feature=mhum#p/c/349CE845BA036820/0/fm7oGO...


   
SvaraCitera
blum
 blum

jag blir glad av att umgås med mina vänner, och framför allt min pojkvän. att få kramas när man varit ifrån honom länge, då är jag nog som gladast. och varje måndag när ett nytt avsnitt av weeds kommit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när något för en gång skull går bra, då blir jag glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir glad av att jävlas med dom som står över mig i samhället:)
Jag älskar att vara rebell mot föräldrar och lärare och jag hamnar lätt i problem med dom i skolan som alla är rädda för, genom att vara allmänt kaxig.
Numera så är jag av allmänintresse hos den amerikanska ambasaden som misstänkt kommunist[cheers]
Nä, nu jävlar så är det dags att jävlas med den kapitalistiska stormakten USA[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mat, godis, serier, sömn, jimmy, kompis, sprit

när jag lyckas med något


   
SvaraCitera

Hemlight:

Bakgrunden ser ut som kukar.

Det e min bakgrund, det är en glass din hamster, jag åt upp den efteråt... Daim..
Så kom ITTE HIT Å´ KAXXA UPP DAAJJ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

mat, godis, serier, sömn, jimmy, kompis, sprit

när jag lyckas med något

detta..förutom jimmy när han inte har snus [cute]


   
SvaraCitera

Jag blir glad när jag upptäcker saker om mig själv, tex visste du att materialet som sitter i din högra hand förmodligen kommer ifrån en annan stjärna än materialet i din vänstra hand?
Vi klev alla hand i hand ut ur en supernova, materialet som tillfälligt tagit formen som dig, som mig, har funnits i 13.7 miljarder år, vi är bokstavligen lika gamla som universum..

Denna gör mig glad med.


   
SvaraCitera

Prata med fina tjejer .. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

detta..förutom jimmy när han inte har snus

D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När något går bra, vänner, typ kommer inte ihåg något mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag får snälla kommentarer både i verkligheten och på nätet...


   
SvaraCitera