Aviseringar
Rensa alla

Vad gör dig irriterad?


loita

ooomg:

hahahha 😀 men ju mer du spelar, desto bättre blir du ju

joo [cute] satt på easy å fatta noll nu kan jag iaf några låtar på hard [cute]


   
SvaraCitera

Barn.


   
SvaraCitera

äckliga, jävliga dumma människor som tyvärr finns på um och tror dom vet allting.[tired] plus småbarn som skriker bara för att de inte får som de vill.


   
SvaraCitera
Acuve

fjällrävens ryggsäck "kånken" [blush]


   
SvaraCitera

Personer som spelar hög musik på kollektiva transporteringsmedel, personer som pratar under filmen på biografer, personer som är våldsamma, personer som ständigt blir för berusade, hycklande politiker som propagerar för mångkultur, en buss full med småbarn efter en lång dag, personer som tar sakliga frågor personligt, personer utan vett och etikett, AFA, nazister, Palestina-sympatisörer som väljer att bränna synagogor världen över.

Jag reserverar mig för vissa ändringar i listan.


   
SvaraCitera

Folk som följer trender och antitrender.


   
SvaraCitera

fjortisar
fulla fjortisar
folk med idiotiska åsikter
folk som skrattar åt sina egna torra skämt stup i kvarten och förväntar sig att vi också ska göra det
högljudda fools
folk som säger emot bara för att
folk med jobbiga dialekter
dem som alltid ska tjafsa och ta saker personligt även om det bara var ett skämt
fula människor som tror att de är snyggare än andra
jobbiga snorungar som inte lyssnar på en
folk med en ton som kan få en och tro att de bara vill bråka
idioter som försöker diskutera genom att använda argument de blivit proppade av sina föräldrar eller omgivning utan att ha läst om saken
fysik
folk som ljuger
hycklare
mytomaner
såna som skryter om sig själva HELA tiden och tror att det är relevant och intressant för diskussionen
folk som är osociala när man går med dem
såna som tror att de är bättre än andra
blattiga blattar som går runt på stan och tror att de är någt SPECIELLT när de är kring 13-16 år
folk som bara klagar på en

och sånt...


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Folk som inte kan slutföra en enkel uppgift i skolan när man går i 3:an och tror att man ska kunna plugga på högskola i höst.

Folk som bara pratar om sig själva och förväntar sig att man ska veta vem de pratar om när de pratar om "Johan" som är deras pojkväns, kusins kollega.

Människor som pratar om för privata saker på allmänna platser.

När batterinen i datamusen tar slut.

De som säger att de ÄLSKAR Coldplay men bara har hört Viva La Vida.

Folk över 16 år som har Lunarstorm.


   
SvaraCitera

ohYEA_:

och sånt...

Bra lista där...

ont:
Slampor
Enerverande människor som är för högljudda när de inte ens säger något kul eller vettigt.
Folk som kör lite mobbningsmetoder.
Lättpåverkade människor.
Människor som tar saker för givet, eller att man skall anpassa sig efter dem och deras moraliska åsikter och värderingar.

osv...


   
SvaraCitera
ooomg
Ämnesstartare

ohYEA_:

och sånt...

shit, finns det nåt som inte gör dig irriterad? haha


   
SvaraCitera

ooomg:

shit, finns det nåt som inte gör dig irriterad? haha

jag vet inte, är lättirriterad


   
SvaraCitera

att det tjocka fanskapet på pizzerian alltid glömmer min kebabsås [mad]


   
SvaraCitera

loita:

jag hatar feta människor som alltid har godis i handen och klagar på att de provat allt för att gå ner i vikt [cute]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen även folk som inte kan stava, särskriver, missar ord, säger ex "guuuuud jag är såååå tjock" fast dom egentligen älskar sin kropp, bara för att få höra hur underbart vackra dom är[mad]


   
SvaraCitera

Jag irriterar mig på allting ungefär.


   
SvaraCitera
elinc

såna som tycker jättesynd om sig själva över massa jävliga småsaker är värst av alla[rolleyes]


   
SvaraCitera