Aviseringar
Rensa alla

Vad gör du just nu - bild edition


IMG_20190407_190009_178.jpg

Lekte med fiskarna idag och spelade på min speldosa för dem men fick ingen bra bild på det. Spelade väldigt tyst så det inte hördes, bara för att få det se ut som det. Men jag var också rädd om fiskarna kunde bli monster som älgarna blir hundar i drömmarna och bitas.. lång beskrivning men det var vad jag tänkte och gjorde idag. Jag såg inte en enda fjäril, dåligt växthus. 


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:
Inte bra

DSC-0240.jpg

lust å bli potentiell langare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

lust å bli potentiell langare?

Ja men det löser vi om du flyttar till Stockholm Cool


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:

Ja men det löser vi om du flyttar till Stockholm Cool

om du flyttar till Skåne* Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

om du flyttar till Skåne* Cool

Oof om det ska hända får du muta med något riktigt bra. Tror det kan vara omöjligt faktiskt


   
SvaraCitera

Asstriid:

Oof om det ska hända får du muta med något riktigt bra. Tror det kan vara omöjligt faktiskt

De har kpopdanser där men närmare seoul academy i Frölunda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl: De har kpopdanser där

Just därför jag inte kommer flytta dit Cool


   
SvaraCitera

Asstriid:

Just därför jag inte kommer flytta dit Cool

Då flyttar du ju till Skåne eftersom vi har mer kpop. De har bäst jordgubbssaft där men det var crysilis som gillade det tror jag. Sluta få mig blanda ihop er. Hjärta


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:

Oof om det ska hända får du muta med något riktigt bra. Tror det kan vara omöjligt faktiskt

Vi har bästa kossorna å bästa kaffet i Skåne Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

Vi ha bästa kossorna å bästa kaffet i Skåne Cool

Du får bjuda mig på kaffe så kan jag fundera på saken Cool


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:

Du får bjuda mig på kaffe så kan jag fundera på saken Cool

Känns som att jag måste bjuda på en hel kanna för å lyckas övertala dig helt Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

Känns som att jag måste bjuda på en hel kanna för å lyckas övertala dig helt Mycket glad

Assååå

ja det måste du Tumme upp


   
SvaraCitera

Åh vad lilla jag har för mig? Roligt att du frågar!
Just nu gör jag verkligen nada, ligger i bädden med öppet fönster och stirrar ut på stjärnhimlen medan jag skriver lite och får mindre och mindre sömn.
Vet att det är bildtråd, skulle ladda upp en bild men har dålig kamera så den blev nästan helt svart... dessutom har jag noll knas på hur man gör via telefonen... jag är inte den tekniskaste gaffeln i skafferiet, okej! ¿comprende?
Kan försöka men lovar inget, om inte... sue me!


   
SvaraCitera

Voila!
20190409_021033.jpgJag är nog ganska teknisk ändå!


   
SvaraCitera

Crysilis:
Voila!
20190409_021033.jpgJag är nog ganska teknisk ändå!

Jag behöver svart bakgrundsbild ibland när man inte har paint. Dock ska du testa och ta på en svart hylla med damm. Det ser ut som stjärndamm, låt mig visa och ge dig inspiration..


   
SvaraCitera