Aviseringar
Rensa alla

Vad gör du med ditt hår?


Ämnesstartare

Mjällschampoo, balsam, två gånger i veckan. POFF.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjällschampoo typ 3-4 ggr i veckan

annars kliar jag mest i det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schampo när jag duschar. vax.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tvättar med schampo och balsam, kör en inpackning ibland. handdukstorkar och låter det vara som det är, ibland borstar jag igenom det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schampoo när jag duschar, vilket är typ varje dag. Vax.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

schampo när jag duschar. vax.

passaro:

schampoo när jag duschar, vilket är typ varje dag. Vax.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tvättar det varannan till var tredje dag, ibland får det vara lockigt eller platt. Jag använder ett jättebra schampo och balsam som är rosa men har glömt bort vad det heter. Värmespray från Scandinavian formula använder jag om jag ska föna det eller platta, balsamspray brukar jag köra annars efter dusch. Jag använder aldrig hårspray.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

[cool]

Funderade på att bara citera dig. Men jag ville vara cool och skriva själv.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

text

seriös? wtf?

passaro:

Funderade på att bara citera dig. Men jag ville vara cool och skriva själv.

du är coolare ifall du utnyttjar min coolhet. [cool][wink]


   
SvaraCitera
Hando

Snagg [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvättar med shampoo och balsam högst varannan dag. Borstar ut håret med fingrarna om jag vill ha smålockigt hår, eller med borste om jag vill ha lite plattare hår, och låter håret självtorka. Använder inpackning ibland. Och torrshampoo om jag har bråttom på morgonen.


   
SvaraCitera

På sin höjd kanske jag kammar det. När jag duschar så blir det shampoo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

From time to time duschar jag men jag har slutat då jag jämnt blir<så jävla blöt..


   
SvaraCitera

Jag tvättar håret med schampoo 2 ggr. när jag tvättar det, tvättar det 2-3 ggr. i veckan, färgar det inte på sommaren, sätter oftast upp det i knutar eller svansar, gillar inte mitt hår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvättar varannan dag med bara schampo (färgen rinner ur lättare annars), plattar varje dag, tuperar lite om jag ska till tex skolan och färgar var 4e vecka (sliter som fan på håret).

PROFFS hårspray[y], nån kräm i luggen, tec värme spray och nått shampo för färgat hår.


   
SvaraCitera