Aviseringar
Rensa alla

Vad gör du mer än att vara här på forumet?


Brukar ha photoshop och någon form av serie/film/dokumentär igång i bakgrunden vilka jag återgår till när internet tar upp mindre av min uppmärksamhet.
Parallellt med um brukar jag sitta och diskutera saker på fb, hänga i tinychat eller nånstans på irc, kolla upp recept på grejer eller leta inspiration i form av text och bild i olika art communities/bildbloggar, och för mig intressanta artiklar/blogginlägg om allt möjligt. 
Beroende på vilka dagar i veckan det är brukar jag även läsa de senaste avsnitten av de webcomics jag följer. 


   
SvaraCitera
reben

facebook enbart för att chatta, skype.... m det är väl allt, ibland netflix på andra skärmen.

 ytterst sällan ngt som har m skolarbete el kommunalpolitikstrams oxo


   
SvaraCitera

Är det nån här som har ett jobb? Jag jobbar, tränar och hänger med kompisar, herregud vad soffliggare och datornördar det finns nuförtiden


   
SvaraCitera

Har faktiskt försökt att vara inne på um med mobilen några gånger när jag åkt buss/tåg men det är för komplicerat och jag blir mer frustrerad... Men när jag sitter framför datan då surfar jag/ kollar på videos på youtube/ smsar med kompisar/ spelar och äter, intressant va? :3 


   
SvaraCitera

Flashback typ... 


   
SvaraCitera

Flashback, Youtube, Facebook.... Aftonbladet, Expressen. Lite Wikipedia med. Och har jag för tråkigt, eller är otålig i väntan på en notifikation, pepprar F5.


   
SvaraCitera

Säljer mig på gatan och röker på och super varje helg och umgås med vänner samt tränar. Om inte pluggar så är ljudintresset som tar över när det finns tid för det 🙂 


   
SvaraCitera

Just nu tittar jag (fast precis i denna stund lyssnar ju) på Jenny Strömstedt som sändes igår, på TV4 Play. Andra flikar som jag har uppe är Facebook och Aftonbladet.


   
SvaraCitera

Stekaren:
Är det nån här som har ett jobb? Jag jobbar, tränar och hänger med kompisar, herregud vad soffliggare och datornördar det finns nuförtiden

Trådjäveln torde handla om vad man gör samtidigt som man är inne här, vilka flikar man har uppe osv.


   
SvaraCitera

Jag jobbar, kollar flashback, kollar på film, spelar spel, lyssnar på musik och lite annat.


   
SvaraCitera

typ ingenting.  yutubar och läser nyheter det är typ mitt liv.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

OF 5: typ ingenting.  yutubar och läser nyheter det är typ mitt liv.

Låter tråkigt 🙁 Varför inte läsa bloggar eller titta på Play-program?


   
SvaraCitera

Bell:

Låter tråkigt 🙁 Varför inte läsa bloggar eller titta på Play-program?

asså shit, jag minns dig från sjuuuukt längesedan!!! när loggade du in sist? Cool


   
SvaraCitera

Bell:

Låter tråkigt 🙁 Varför inte läsa bloggar eller titta på Play-program?

läste rätt mycke bloggar förut, men blir bara onödigt ledsen av det 🙁 hittar nästan aldrig några bra program att se.. de mesta är bara blaj.  brukar ladda ned serier ibland. men ja, tråkigt är väll det minsta mankan säga


   
SvaraCitera

OF 5:

läste rätt mycke bloggar förut, men blir bara onödigt ledsen av det 🙁 hittar nästan aldrig några bra program att se.. de mesta är bara blaj.  brukar ladda ned serier ibland. men ja, tråkigt är väll det minsta mankan säga

Själv har jag funnit en märklig kärlek till "Kan du slå en pensionär?", du kanske måste fiska i suspekta vatten för att hitta väldit oanat guld?


   
SvaraCitera