Aviseringar
Rensa alla

Vad gör du oftast...


Ämnesstartare

..när du vunnit en tradera-/e-bayauktion du kom på att du egentligen inte alls ville vinna?

pw4j4mz


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

gör nt så dumma saker


   
SvaraCitera

isola: Annat

mailar säljaren och frågar om det är ok att inte köpa grejen, om inte så betalar jag och säljer det vidare för att få tillbaka pengarna på det viset om det går.


   
SvaraCitera

Hatar när folk köper av mig och sen aldrig betalar eller ej går att nå via mejl eller tele.  De prylar jag köpt har jag betalat för jag köper inget av misstag.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

bjuder inte på sånt jag inte vill ha.


   
SvaraCitera
mynona

köper sällan och när jag gör endast på sådant som inte kan ångras: man ska inte ångra saker, man accepterar läget och får det snabbt överstökat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Handlar aldrig på tradera/e-bay/aldrig hänt mig


   
SvaraCitera
Draug

isola: Handlar aldrig på tradera/e-bay/aldrig hänt mig


   
SvaraCitera

Känns inte så smart att buda på nått man inte ens vill ha :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissBadass:
Känns inte så smart att buda på nått man inte ens vill ha :p

man ville väl ha den när man bjöd. sedan är det ju en fråga om pengar också. hade det varit gratis hade man ju tagit vad som helst.

mynona: man ska inte ångra saker, man accepterar läget och får det snabbt överstökat

äre ditt motto?

ni är sådana dygdepåsar! jag kan erkänna jag ibland har struntat i att betala pga kom på att nä den där grejn var onödig. so sue me.
mår ju såklart dåligt att tänka på att hn då måste lägga ut den igen och betala för det, men inte tillräckligt dåligt för att ta den konflikten.


   
SvaraCitera
mynona

isola: äre ditt motto?

ja, livet är tillräkligt bedrövligt tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

ja, livet är tillräkligt bedrövligt tack

mjo men ångrar man grejer ber man ju ofta om ursäkt eller försöker rätta till dem


   
SvaraCitera
mynona

isola:

mjo men ångrar man grejer ber man ju ofta om ursäkt eller försöker rätta till dem

det här gällde främst saker man inte kan göra nåt åt. när ånger inte tjänar något till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gör inte sånt. Orka ångra sig, dålig stil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller man på och tramsa runt och inte betalar sina varor har man inget på en auktion att göra.


   
SvaraCitera