Aviseringar
Rensa alla

Vad gör du om du blir tafsad på?


Ämnesstartare

Va! Brukar sådant hända?!? Förvirrad Hade la snackat med människan troligtvis...


   
SvaraCitera
mynona

siceps : Jag låtsas som ingenting

är så borta i mina egna tankar att jag oftast bara snabbt flyttar mig bort från personen ifråga som om det var en lika opersonlig angelägenhet som att av en slump ha ställt sig under en läckande ledning/på isfläck/dylikt. Tycker dock att det är bäst för samhället att reagera högt och ljudligt, jag är bara för distanserad till min omgivning själv för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps : Övrigt/annat svar

Beror vem det är som gör det. Mina kompisar och jag taffsar på skoj med varandra men om någon annan skulle göra det blir jag sur och börjar skälla ut den människan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänt en gång och blev sjukt förvånad och ställd och hade endast "wtf" i huvudet, men vet att jag sa en hel del omoget och grovt och minns att jag mådde dåligt över mitt agerande ett tag efter haha. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps : Övrigt/annat svar45.5%

Beror på person. Som privilegierad man kan jag kosta på mig att bli objektifierad av och till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på vem som tafsar, och kanske hur. Men det är svårt att säga, blir inte tafsad på varje dag direkt.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Slår personen till att börja med om jag känner mig själv rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säger till hen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir bara glad om det är en tjej då tafsar jag tillbaka och om det är en kille beror det på om han är snygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stirrar på personen i hopp om att denne börjar gråta.


   
SvaraCitera
GraGo

Är det en kille så frågar jag vad fan han håller på med och är det en tjej så frågar jag samma sak, fast på ett mer positivt, nyfiket sättMycket glad


   
SvaraCitera

siceps : Jag slår personen

skulle smälla till personen vare sig det är en tjej eller kille. fast om det är en snygg tjej så skulle jag ju tillåta det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps : Övrigt/annat svar

Har aldrig hänt, så vet inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Övrigt/Annat svar: jag säger ifrån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen vill tafsa på mig så vet ej. 

Tror dock att jag skulle säga till. Absolut inte skratta bort det. Det känns som en förnedring mot en själv och att meddela tafsaren att det är okej att tafsa på folk lite hur som helst 


   
SvaraCitera