Aviseringar
Rensa alla

Vad gör du?


Ämnesstartare

Schism: här har du apropå lizz

Aldrig hört, lät rätt bra fan! Tack du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag hade vi simtest i skolan men det gick bra, sen åkte jag och några kompisar och handlade mat till paddlingen imorgon (Kommer vara borta 3 dagar och 2 nätter om det är någon som undrar varför jag inte kommer vara aktiv här) Sen fortsatte jag packa lite och nu sitter jag och dricker te och käkar godis som jag inte ska göra eftersom pappa kommer hem snart och då ska vi äta :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter och försöker skriva en uppsats, på engelska. Sedan ska jag nog sätta mig vid TV:n


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker. Borde biffa. Men nää. Ska ändå inte kröka i helgen, eller på ett bra tag för den delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha bara för det börjar jag bli berusad nu.


   
SvaraCitera

Knegaren:Borde biffa. Men nää. Ska ändå inte kröka i helgen, eller på ett bra tag för den delen.

Hur tänker du   


   
SvaraCitera

Förövrigt så sitter jag just nu på muggen  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

Hur tänker du   

Är bara så otaggad på att göra saker. Låter säkert som en bög nu men ja så är det. Orkar inte göra saker. Visst jag går till mitt jobb, kämpar motvilligt, har fått en konstig känsla av att allting snart ska gå under. Men sånt får man inte prata ut om som snubbe, då äre bögstämpel och man up direkt!


   
SvaraCitera

Knegaren:

Är bara så otaggad på att göra saker. Låter säkert som en bög nu men ja så är det. Orkar inte göra saker. Visst jag går till mitt jobb, kämpar motvilligt, har fått en konstig känsla av att allting snart ska gå under. Men sånt får man inte prata ut om som snubbe, då äre bögstämpel och man up direkt!

Vad har du för umgängeskrets egentligen

Jag menade hur tänker du när du använder att du inte ska kröka som ursäkt för att inte träna


   
SvaraCitera
Vision

glor på 1 dumburk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

För då behöver jag inte se uppumpad på krogen kanske?Utåt sett låter det säkert vrickat men biologiskt sett är det inte det. Kvinnor reagerar starkt på vältränade karlar och dras lättare till dem än till en räka med taskig hållning. Eftersom hunken har både endorfinkicken och självförtroendet blir han mer karismatisk och därmed mer intressant.Det är bara...vetenskap.


   
SvaraCitera
Paseo

lyssnar på L-O-V-E sex on the beach hihi o epilerar benen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

För då behöver jag inte se uppumpad på krogen kanske?Utåt sett låter det säkert vrickat men biologiskt sett är det inte det. Kvinnor reagerar starkt på vältränade karlar och dras lättare till dem än till en räka med taskig hållning. Eftersom hunken har både endorfinkicken och självförtroendet blir han mer karismatisk och därmed mer intressant.Det är bara...vetenskap.

jag älskar bara spinkiga killar<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag älskar bara spinkiga killar<3

Har du en spinkig kille?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Har du en spinkig kille?

ne har ingen.


   
SvaraCitera