Aviseringar
Rensa alla

Vad gör en lördagkväll?


Ämnesstartare

keybored:

Följ med och bada i Halmstad.

Därefter lokalspelning, öl och utgång.

Välkommen!

Låter nice. Dessvärre är det lite långt till Halmstad. Men ni får ha det så gött 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är svartsjuk på att du faktiskt har en egen lägenhet att sitta o trycka i... [sad] Men har du ingen omkring dig att komma o fixa saken åt dig? Ibland behöver man en liten knuff i ryggen bara för få saker gjorda [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fluorette:

Jag är svartsjuk på att du faktiskt har en egen lägenhet att sitta o trycka i... Men har du ingen omkring dig att komma o fixa saken åt dig? Ibland behöver man en liten knuff i ryggen bara för få saker gjorda

Känner ingen i närheten. Bor mest pensionärer här, som knappt ens hejar när jag hejar på dem...


   
SvaraCitera

Slightlymad:

Vad ska jag göra?

Gå åt nånstans..fast iof jag gjorde det själv och ångrade mig. För varmt, och sen finns det inget speciellt att göra heller


   
SvaraCitera

farbror gugge:

ok!!!!!

Var ute med hunden!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slightlymad:

Känner ingen i närheten. Bor mest pensionärer här, som knappt ens hejar när jag hejar på dem...

Bor du i Skåne kanske? Då kan jag komma och tvinga ut dig [smile] Fast räkna inte med någon knuff i ryggen, med min armstyrka så blir det nog mer att jag, ja, petar dig i rätt riktning... ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte välkommen till en fest 15 minuter från mitt hus. Känner mig mycket omtyckt [sad] [chocked]

Ska tröstspringa hela natten i ösregnet [mad]


   
SvaraCitera

Jag ska avsluta denna deprimerande och äckliga dag med att röka en cigarr och dricka sprit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inskränkta svenskar sitter och hökar i sina lägenheter framför TV:n.... Sverige alltså.[n]

(syftar inte på trådskaparen utan rent allmänt)


   
SvaraCitera

ska se danska paradise hotel tror jag, det kommer bli mysigt[love]


   
SvaraCitera