Aviseringar
Rensa alla

Vad gör en man attraktiv enligt dig?


Ämnesstartare

Justin Bieber Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time

Viktigast av allt är att han får mig att skratta.


   
SvaraCitera
penja

han ska va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Generellt sett är det attraktivt med killar som är roliga, intelligenta, ifrågasättande och har något de brinner för/nå nörderi av något slag. Ett snyggt tätt skägg går typ alltid hem. Större läppar och en robust kroppshydda är nice. 

 Tycker dock att det här med att försöka föreställa sig en perfekt x-vän och dens egenskaper/utseende är trams, egenskaper kan yttra sig på så olika vis hos olika personer. Skulle aldrig vilja ha "mina drömmars man" om jag hade någon sådan, vill inte ha en partner som är exakt så som jag önskar. Anser också att det är lite skillnad på egenskaper man gärna ser att en person har och egenskaper som attraherar en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stor ku.. oh shit!!Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker benstruktur, skägg och tweedkavaj är snyggt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se bra ut, vara snäll, omtänksam, rolig

Vara allmänbildad, intresserad i samhällsfrågor och feminism

Gilla djur och ha en varierad och stilfull garderob 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Allmänbildad, lång, artig, lockigt/halvlångt hår, djurvän, feminist, skägg, musikalisk, rolig, romantisk, social, omtänksam, matlagningsintresserad, barnslig, en jävel på att kyssas.

Lagom krävande lista va?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Allmänbildad, lång, artig, lockigt/halvlångt hår, djurvän, feminist, skägg, musikalisk, rolig, romantisk, social, omtänksam, matlagningsintresserad, barnslig, en jävel på att kyssas.

Lagom krävande lista va?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Har aldrig fattat varför inläggen hamnar så ologiskt i sånna här trådar? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad jag finner attraktivt på män och kvinnor är ganska likartat. Ett maskulint ansikte med feminina drag och en markant, distinkt och relativt stor näsa. Därtill en vältränad, eller i brist på det, enbart smal kropp och en markerad midja. Gillar genomtänkta och egna stilar, såvida den inte innehåller ett övermått av bjärta färger.

Vad gäller kvinnor mer specifikt stilmässigt så har jag i huvudsak två typer, vilka förstås korsas. Den ena är den relativt klassiskt feminina, med långt hår och proper, men ändå förhållandevis avslöjande utstyrsel. Den andra är tjejer som ser ut som pojkar som i sin tur ser ut som tjejer, med kort hår, sparsamt med smink och mer androgyna kläder.

Personlighetsmässigt gillar jag intelligens, intellektualism, egenkärlek, attityd, självdistans och en någorlunda avancerad humor. Gärna kryddat med en generös nypa språkfascism.


   
SvaraCitera
Yaren

han måste vara artig, moralisk tacksam, trevlig. Inte  sterotypisk gentleman dock.
Ha någorlunda skön humor som passar ihop med mig.  Vi behöver inte ha samma intressen på det sättet men vi ska kunna göra saker tillsammans, intressera oss för varandra och föra bra konversationer
Är han musikalisk är det grymt. 
Plus med snygga ögonbryn och långt hår. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker typ nån som gör mig glad Rodnar

o inte säger saker som får en att tveka på sig själv

o typ extremt ärlig 

så man känner att de e okej o vara ärlig tillbaka oxo utan att de sårar på något sätt

gärna nån som e duktig på prata men inte stressar o typ så, kanske typ oftast tyst men sen ba när den säger nått så är det bra saker elr roliga

de e attraktivt tycker jag o då spelr de ingen större roll hur den ser ut för min del Hjärta

men viktigt på utseende e att den är lång o gärna mörkhårig

oo får typ ont i magen när folk skriver ögonbryn för mina syns knappt o de är jättejobbigt xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon får inte var feminist/pk-monster men hon måste samtidigt våga stå upp för sin grej och inte vara nån mes. Sånt är oattraktivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ödmjukhet, skägg och massiv kroppshydda


   
SvaraCitera