Aviseringar
Rensa alla

Vad gör en tolvåring?


Ämnesstartare

Jag en tjej på 14 år och ska hem till en tjej som är 12 på söndag. Men jag vet inte vad vi ska hitta på. Vad gillar en tolvåring att göra? Det ända jag kan komma på är typ att fixa och måla våra naglar. Kan ni snälla komma med fler förslag?


   
Citera

Ingenting. När jag var tolv år gammal och min vän Nils kom hem till mig, gjorde vi ingenting.


   
SvaraCitera

Prata om kilar? haha (eller tjejer för den delen, vem vet) Galen


   
SvaraCitera

Anonym32:
Prata om kilar? haha (eller tjejer för den delen, vem vet) Galen

Ja just det ja, när jag var 13 år gammal, då försökte Ludvig prata om tjejer med mig, men jag vägrade, eftersom jag inte litade på honom... det var lite dumt av mig, tror jag


   
SvaraCitera

123fendas:

Ja just det ja, när jag var 13 år gammal, då försökte Ludvig prata om tjejer med mig, men jag vägrade, eftersom jag inte litade på honom... det var lite dumt av mig, tror jag

I dagsläget snackar jag o mina kompisar om tjejer helat iden haha (en del grova saker..) och jag är ju femton. När man blir äldre inser man typ att det inte är pinsamt med sex o sånt, tror de blir lättare o prata då haha Cool


   
SvaraCitera

Anonym32:

I dagsläget snackar jag o mina kompisar om tjejer helat iden haha (en del grova saker..) och jag är ju femton. När man blir äldre inser man typ att det inte är pinsamt med sex o sånt, tror de blir lättare o prata då haha Cool

Du är ju yngre än jag. Jag känner mycket skam. Förresten har jag inga vänner.


   
SvaraCitera

Anonym32:

I dagsläget snackar jag o mina kompisar om tjejer helat iden haha (en del grova saker..) och jag är ju femton. När man blir äldre inser man typ att det inte är pinsamt med sex o sånt, tror de blir lättare o prata då haha Cool

Bruh moment


   
SvaraCitera

Annie05:
Jag en tjej på 14 år och ska hem till en tjej som är 12 på söndag. Men jag vet inte vad vi ska hitta på. Vad gillar en tolvåring att göra? Det ända jag kan komma på är typ att fixa och måla våra naglar. Kan ni snälla komma med fler förslag?

Nu är jag knappast någon expert på vad barn i pubertal ålder gör, speciellt tjejer. Men min sysling hon är nu snart 12år gammal nästa år, när jag har lekt med henne så höll hon på med slime och konstlera, hon höll på med appar på telefonen med dansmoves och så har jag vart med henne och spelat lite mobilspel. Man kan ju använda brädspel och ah, nått sånt! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja tack så mycket för tipsen!


   
SvaraCitera

De gillar väl att sminka sig. 


   
SvaraCitera

De gör ungefär samma saker som en 14 åring gör. 


   
SvaraCitera

Asstriid:
De gör ungefär samma saker som en 14 åring gör. 

När jag var 14 år gammal hade jag tyvärr inga vänner längre, så där tar mitt råd slut


   
SvaraCitera

123fendas:
Ingenting. När jag var tolv år gammal och min vän Nils kom hem till mig, gjorde vi ingenting.

coolt


   
SvaraCitera
Toffe

123fendas:

När jag var 14 år gammal hade jag tyvärr inga vänner längre, så där tar mitt råd slut

Men du blockar ju dom som villa vara vän med dig


   
SvaraCitera

Toffe:

Men du blockar ju dom som villa vara vän med dig

Det stämmer, men det förringar inte mitt yttrande.


   
SvaraCitera