Aviseringar
Rensa alla

Vad gör er tjejer frustrerade när det kommer till teasing?


Ämnesstartare

Kom fram med det nu[wink]

Säg allt ni skulle hata/älska om jag slutade göra det, eller väntade med att göra det om vi hade sex^^


   
Citera
Ämnesstartare

jag fattar inte:O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fattar inte:O


   
SvaraCitera

krawffs:

jag fattar inte:O

men trög............


   
SvaraCitera

fisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morötter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krawffs:

jag fattar inte:O

Fråga din mamma vad han menar. Jag brukar alltid fråga mamma när det är något jag inte förstår. Hon brukar hjälpa mej rätt ofta[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när min kille slickar mig under fossingarna då blir ja xtremt våt å vill ha han i mej så fort som möjligt men han ska allti hålla på aaaas länge å ja kan inte vänta å ja skriker åå åå snälla kom in i mey nån gång vill ha dej å din stora snopp nuuu men han säjer nej ja ska bara göra dej ennu mer våt men ja sejer d behövs inte men endå envisas han hahahaha d e jäligt jobbit faktiskt [crazy][crazy] men ja elskar han ändå

han heter nevon här på um[blush]


   
SvaraCitera

donkey punch?


   
SvaraCitera

alla tjejer tänder på mina gula fluorescerade reflexbyxor[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Fråga din mamma vad han menar. Jag brukar alltid fråga mamma när det är något jag inte förstår. Hon brukar hjälpa mej rätt ofta

[y]


   
SvaraCitera

Libertad:

han heter nevon här på um

men han sa att han älskade mej[cry][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaboom_hihi:

men han sa att han älskade mej[cry][chocked]

mm han e en rikti player ibland men d e mey han elskar igentligen vi har vare tsm nu i snart 3 o ½ år facktist så aa sry grabben du får hitta nånn annan [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Libertad:

player

=Gaij


   
SvaraCitera

Libertad:

mm han e en rikti player ibland men d e mey han elskar igentligen vi har vare tsm nu i snart 3 o ½ år facktist så aa sry grabben du får hitta nånn annan

hoppar vid tåget hej då um


   
SvaraCitera