Aviseringar
Rensa alla

Vad gör er tjejer frustrerade när det kommer till teasing?


Ämnesstartare

skulle hata allt för jag skulle itne vilja ha sex med dig.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

vi har vare tsm nu i snart 3 o ½ år facktis

Fan va länge vi har varit älskare nu. Jag blir nästan lite tårögd när jag tänker på det. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan vara ganska fruterande om killen bara kör ut och in utan smekningar och känsla [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Fan va länge vi har varit älskare nu. Jag blir nästan lite tårögd när jag tänker på det. [cute]

Jag med. [blush]


   
SvaraCitera

Och som vanligt invaderas en potentiellt värdefull tråd av killar, och jag har ännu inte lärt mig något nytt. Deja vú. Jag skiter i att jag inte är tjej, någon måste styra upp det här.

Andas längs hennes hals och håll dina läppar en nanometer ifrån hennes hud. Det borde få fart på'na. [y]
För din tunga längs... vänta, det finns ett mycket enklare svar. Var jättenära att göra något som hon vill att du ska göra, men gör det inte. That'll work som teasing. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaggarPonken:

alla tjejer tänder på mina gula fluorescerade reflexbyxor

and so do I ... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dhagor:

Och som vanligt invaderas en potentiellt värdefull tråd av killar, och jag har ännu inte lärt mig något nytt. Deja vú. Jag skiter i att jag inte är tjej, någon måste styra upp det här.

Blir fan förbannad. Nya replyes ser man efter att ha vart borta fett länge, men bara MASSA JÄVLA SKIT!

Fan att teasa tjejer e fan det roligaste som finns, men jag behöver inspiration ibland, varför kan ingen bidra lite?


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

and so do I ... [wink]

And where do you live [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

porriga sms... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaggarPonken:

And where do you live

way to far away, [surprised]
mahahah


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

way to far away, [surprised]

I'll bet that you live in my backyard, you just don't want to let me know it [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaggarPonken:

I'll bet that you live in my backyard, you just don't want to let me know it

If you have half Sweden as your backyard, i live in it. but now I'm confused, I don't use to shag people in English...[wink]


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

If you have half Sweden as your backyard, i live in it. but now I'm confused, I don't use to shag people in English...[wink]

maybe you shall shag me in swenglish then? or du kanske not vill shagga me alls?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurkor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske shaggar I dej, maybe inte. what vill du? 😛


   
SvaraCitera