Aviseringar
Rensa alla

Vad gör folk om dagarna?


Jobbade i 1.5 år men sa upp mig av många orsaker för 2.5 månad sen. I januari börjar jag på komvux och ska plugga upp gymnasiet. Eftersom det kommer vara distans kommer jag iprincip vara hemma mest. 


   
SvaraCitera

Letar efter fester sisåhär halv 11 på kvällskvisten 😛


   
SvaraCitera
Cobrak

SthlmsBruden;)): Gymnasiet

+ jobb

försöker hålla igång det sociala också men det är inte helt enkelt å hitta en balans mellan vänner, familj å studier 


   
SvaraCitera
Cobrak

Lav:

Hmm, varför har jag fått känslan att du är runt 23år?

!!!

same


   
SvaraCitera

PWr:

Vet faktiskt inte, you tell me Cool

Jag har för mig jag har läst nånstans att du gick i gymnasiet tidigare så det hade jag koll på att du var yngre än mig 😀 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jag har för mig jag har läst nånstans att du gick i gymnasiet tidigare så det hade jag koll på att du var yngre än mig 😀 

Ja det har jag säkert nämnt tidigare Mycket glad


   
SvaraCitera

Arbetstränar. Inte praktik och inte jobb. Närmare jobb så jag säger jag jobbar typ. Men hör väldigt få som arbetstränar faktiskt. Har aldrig haft nått sommarjobb. 

Tar 60 minuter och komma hem och är ledig tre dagar. Behöver knappt vara ute heller då det är mycket tak där jag går så regnet har jag aldrig behövt bekymra mig över Party


   
SvaraCitera
Cobrak

SnosmumrikeN:
Letar efter fester sisåhär halv 11 på kvällskvisten 😛

om du bor i skåneland så skulle jag säga att d är vårt å spana i helsingborg


   
SvaraCitera
Listus

Reser världen över och tjänar cash samtidigt, dock segt ibland trots att mycket är Nice med jobbet.


   
SvaraCitera

Jobbar. Känner att jag har saker jag vill göra innan jag studerar vidare på universitet 🙂


   
SvaraCitera

Läser in gymnasiet på distans.


   
SvaraCitera